11 Kasım 2011

Rapor

Çocuk: Anneanne sana bir şey diyeceğim; ama anneme söyleme!
Anneanne:Söyle yavrum
Çocuk:Annemle babam kavga ettiler biliyormusun?
Anneanne:Olabilir evladım bazen anne babalar böyle yapabilir
Çocuk: Annem babama gitt diye bağırdı,babamda ona çok bağırdı ben ağladım,annem bana üzülme dedi
Anneanne:Annende babanda seni çok seviyor..
Çocuk:Annem babama kızımı alır giderim dedi babamda ona çok kızdı..Sonra ben ağlayınca birlikte markete gittik bak bana Caillu'lu bardak aldı babam,annemde boyama kitabı..
Anneanne: Tabi yedikleri haltı kapatmak için senin gönlünü yapmaya çalışmışlar yavrum

Zırrrrrrrr:Telefon annem siz bayramda çocuğun yanında kavga mı ettiniz,ayıp değilmi?

Ben dumurr yok öyle birşey desemde annem tabi kurt inanırmı sen nerden duydun dedim mecburen Ada Deniz hepsini rapor etti harfi harfine:) demez mi?

Gülermisin-ağlarmısın durumları; bazen insan kendini kaybediyor biliyor kaybetmemeli ama olabiliyor.Anlamamış duymamış gibi davranan çocuk numara yapıyor kaset misali hepsini kaydediyor bir kez daha şahit oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails