16 Kasım 2011

Güzel olan her daim emek ister&

Hayatını çocuğuna adamış bir annemi,yoksa hayatını devam ettiren, işine, arkadaşlarına çocuğuna sahip çıkan bir annemi?
Biri çıkıp sen çok geziyorsun,çok çalışıyorsun hiçbirşeyden geri kalmıyorsun çocukla ne ara zaman geçiriyorsun diyecek diye nedense ödüm kopuyor..
Son zamanlarda kendime çok fazla vakit ayırdığımı düşünmeye başladım ama seni ihmal ettiğimide düşünmüyorum.Haftasonu Kapadokya gezisinde iş günümden çalıp (Cuma-Cumartesi) Pazar sabahı yanında oldum yine haftasonunu birlikte geçirdik.Pazartesi uyku saatinde sinemaya gittim,bugünkü seminer iş hayatım için çok önemli ikimizin ekonomik olarak sıkıntı çekmemesi adına.Yarın gece arkadaşımın doğum günü birşeyler ayarlayıp senide önce programa dahil edip daha sonra arkadaşlarla devam ettirmeye çalışacağım.  İkimize ait saatler dakikalar zamanlar fırsatlar oluşturmak iki katı enerji harcatıyor evet ama hayatımıda devam ettirebiliyorum böylece..Seni illk doğurduğumda bunun ayrımını yapamayıp iş hayatına veda edip kendimi tamamen sana feda ettiğimi sonunda depresyona girip ikimizinde mutsuz olduğunu hatırlıyorum.
Belki dışardan birilerine göre bu farklı görünebilir ama sonunda ikimizide mutlu ediyorsa böyle daha iyi geliyor.Ne zaman kendimle alakalı dışarda olsam seninde ihtiyaçlarından birşeyleri sıkıştırıyorum bu zaman dilimine geçen gece sinema öncesi Nt'den senin boyalarını ve istediğin masal kitaplarını aldım sabah onları gördüğündeki mutluluk tarif edilemezdi.
Hem seni hem kendimi mutlu ettim sonra bende gülümsedim.
Ve görüyorum ki güzel olan herşey çok ça emek istiyor evet çok yoruyor,bazen üzüyor,bazen bunaltıyor ama sonunda hepsine değiyor.
Uğraşlarımızın iyiye gitmesi beni çok mutlu ediyor.Anlattıklarımızı bu kadar güzel kavraman masal kahramanlarının yerine kendini koyman ve kitaplara bu kadar düşkün olman her gittiğim yerden sana getirdiğim broşürleri dahi saklaman ileride büyük bir kütüphane arzusu uyandırıyor.
Yaşantımı hem bu kadar güzel hale getirip beni mutlu ettiğin için sana binlerce teşekkür.
"Evet çok güzelsin ve biliyorum her güzel olan şey bolca emek istiyor"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails