17 Kasım 2011

İyiki..İyiki..İyiki..

İyiki..İyiki..İyiki.. Böyle saysam saysam bin kere yinede bıkmam biliyormusun;
Dost diye adlandırdığım kuzu teysen benim bir parçam ailemden canımdan kanımdan biri çünkü;

İnsanoğlu bu hayatta akrabalarını,ailesini belki seçemiyor ama dostlarını seçebiliyor benim bu hayattaki en büyük şanslarımdan biride bu melek yüzlü dost her anımı güzelleştiren elinde öyle güzel bir değnek varki dokunduğu herşeye ışık saçıyor.. diliyorum bu hayattaki ışığın hiç bitmesin..Hayatın bana kattığı en özel insan kardeşim,ailem,sevgilim neyle tarif edilebilir bilmem ama güzel olan insan iyiki iyiki asıl sen doğmuşsun benim ben olmama sebep olmuşsun hayatımdasın yanımdasın sevgin,gücün bir mucize kızımdan sonra hayatımdaki en büyük anlamlardan biri çok seviyorum seni ve şükrediyorum Rabbime bu güzelliğin hayatımda olmasını yanıbaşımda kalmasını sağladığı için..

Kendi doğumgünümde onun için yazdığım satırlar bunlar geçtiğimiz senede bunları yazmışım bir 20 sene sonra ne yazarım bilmiyorum ama hayatımın son 10 yılındaki her güzel olaydada her kötü olaydada hep yanımda hep elimi tuttu. Çok görüşemesekte son zamanlarda,çok konuşamasakta ayrıntıları paylaşamasakta her buluştuğumuzda kaldığımız yerden devam ettik.Sitem etmeden,ufak serzenişlerle geçirerekten. Senin her yaptığın şeyde var.Sevgi çok başka bir duygu ben sana hiç onu sev demedim mesela ama sana sorsam en çok kimi seviyorsun diye bilinçli cevap verecek olsan Kuzu teysemm dersin ki ağzından bal akar.O kadar ki güzel olan herşeyi o yapar,o almıştır elini her attığın şeyde onun muhakkak bir emeği bir katkısı olmuştur.Olmayanlarada sen ilave etmişsindir.Abartmıyorum gerçekten onu hergün soruşun; gitmek isteyişin odandaki parmak boya resmine bakıp onu anışın belki her gece başucundaki resimle ona iyi geceler deyişin bu sevgi bu duygu nasıl tarif edilebilirki..

Böyle içim çoşuyor biliyorum sende aynı hissediyorsun ve bizede bunu hissettiriyorsun. Sevgi çok güzel Şaire sormuşlar sevilmekmi sevmek mi diye demiş sevmek banada sorsalar sevmek derim.Bana sevgiyi hissettiren gönlü çok güzel olan gül yüzlü dostum İyiki doğmuşsun iyiki benim hayatımda olmuşsun.Hayat sana hep en güzel olanları yaşatsın.Öyle güzel bir gönlün varki melekler hiç yanından eksik olmasın.Benim içime güzel hisler koyduran içimdeki fesatlıkları uzaklaştıran gül yüzlü arkadaşım herşeyin en güzeline en mükemmeline layıksın.Senin güzelliğini hakedecek biri olmadığından bu hayatta o prensi beklemektesin.Biliyorum hissediyorum bir gün çok ama çok mutlu olacaksın.

Bütün güzel anılarında yanıbaşında olmak isterim.Seni çok çok seviyorum.Kendine çok çok iyi davran çünkü herşeyin en güzelini haketmektesin.Kendinin kıymetini bil:) Çünkü ben,çekirdek ailem,geniş ailem seni çok ama çok sevmekteyiz. Hayatımızda oluşuna şükretmekteyiz.

Binlerce kez iyiki doğdun,iyiki varsın,iyiki hayatımızdasın.




































Not:Sana Ada Deniz'in deyimiyle kalbimden binlerce öpücük ama kalbimden:)Ada Deniz çok sevdiklerine böyle diyor..Belkide annesi gibi anlatamadığını düşünüp kalbimden demeyi uygun buluyor..


1 yorum:

  1. zuhal candemir24 Kasım, 2011

    Canıımmm, öyle güzel yazmışsın ki nasıl cevap vereceğimi bilemedim, ama şu var ki, bu hayattaa kazandığım en büyük değerlerimden biri sen sin, sen vede ailen, varlığını bile bilmek dünyalara değer... Bugün yanımda olduğunuz için, bana unutulmaz bir mutluluğu yaşattığınız için binlerce kez teşekkür ederim... Seni çoook seviyorumm! İyi ki hayatımdasın, iyi ki hayatımdasınıızzz :)
    Zuhal Candemir

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails