14 Aralık 2010

Yeni Yıl-Diş-Aşure ve blog ne alaka demeyin bizim için çok alaka!

Geçtiğimiz sene 2010 yılına girdiğimizde sen diş çıkarttın ..
O zamanlar ben deli divane çalışıyordum..
Hiç bir şeye vakit bulamazken ve bu tip adetlerin herbirinden bir haberken dişinin çıktığını bir komşumla paylaştım oda bana "Diş hediği-Diş buğdayı" yapacakmısın? diye sordu ne olduğunu bilsem yapıp yapamayacağımı söyleyecektim ama bilmiyordum..
Çocuksuzkene bu tip aktivitelerden uzak dururduk çocuklu aileler bizi pek bir sarmazdı..Bütün arkadaşlarımızın çocuğu vardı fakat biz böyle organizasyonlardan daima uzak durduk ve o sebepten bir haberdik..Buğday deyince akşam aşure kaynatmak istiyorum öyle bir şeymi dedim bana diş buğdayını anlattı..Bende onları akşam hem aşure yemeye hemde sana diş buğdayı yapmaya davet ettim..
Fazla bilinçli olmadan sana Yeni yılda ilk aktivitemiz diş buğdayını yapmış olduk..Aşuremizide kaynattık annenin ilk deneyimiydi ama tadı ve görüntüsü süperdi..
Blog mu ne alaka dişlerin çıkınca tarihi notmu alsam mutluluğumu bir mektuplamı anlatsam karar veremedim İlklerin hep böyle heyecanlandıracaktı beni biliyordum.. Ertesi gün pc formatında bunu nasıl gördüğümü not alırken "bir blog yazmaya" karar verdim ..O gün bu gün arada bize özelleri karalıyorum bebekliğine dair de ne çok şey var aslında anlatmadığım burada paylaşmadığım.. Bu gün mü nereden esinlendim "Komşu aşure getirmiş"..

Diş Hediği gecemizden diş denemesi yapıyor Deniz kızı:)
2010 Deniz kızı..


Buda arşivden  Diş Hediği..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails