26 Ocak 2010

Annem çok Uğraştı:)


Bu blogu hazırlamak için meleğim o kadar çok uğraştım ki sana anılarını okutup bir gün onlara bakıp gülümsemeni istedim Fakat anneciğim bilemiyorum o kadar yeniyim şu anda çok acemiyim bu konuları bile deneme amaçlı yazıyorum sana güzel bir sayfa hazırlamak istiyorum..


Biraz geç kaldım anneciğim ama henüz fırsat buluyorum çokk anılarımız birikti anneciğim seninle ilklerimiz o kadar çok ki o kadar çok ki paylaştığımız şu kısacık zamanda.. Canım kızım bir gün büyüdüğünde bu kelimeleri okuduğunda gülümsemeni istiyorum.. gururla anlatacağım sana hislerimi nasıl heyecanlandığımı seninle her yaşadığımız şeyin ardından nasıl mutlu olduğumu..


Dün dişlerinin gelmesi bana böyle bir şey yapmam gerektiği hatırlattı benim seninle geçirdiğim her özel ve güzel an kayıtlı olmalı ve sen bunların hepsini ileride hatırlamalı ve meleğim gülümsemelisin.. Benim için öyle değerlisin ki meleğim İYİKİ HAYATIMDASIN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails