08 Aralık 2010

Hamarat Çocuk Öğreniyor(2)





Şu sıralar ikimizde mutfakta sürekli deniyoruz ..Senin eline çok yakıştı görüyorumm..Yüzündeki ifade dünyalara değer..

Büyüdüğünde de böyle yapacakmısın yoksa amannnnnnn annee yaa yapamam mı diyeceksin..Şimdi bırakmamak adına ağladığın merdaneyi acaba yine görmek isteyecekmisin?..

Muhtemelen bu satırları okuduğundaki cevabın "hayır" olacaktır..O yıllarda acaba neler hissedeceğiz ..Bu blogu yazarken en çok o kısmı hayel ettiimde heyecanlanıyorum genç kız olduğunda bana karşı gelmelerinde ergen dönemlerinde bu hallerini anımsayacakmıyız? birlikte!!..

Şu anda başıma ağrılar giriyor hemde çok bu gün bütün sabrımı zorladın yine .. Bazen nede çabuk büyüdü diyorum..bazen se aman Allah'ım benim ne kadar inatçı bir keçim var diye bağırıyorum..Bu hamur seansı sonrasında 15 dk ağladın bırakmamak adına mutfak perperişandı ...Bazı şeyler "Yorumsuz" Hamarat Çocuk Öğreniyor(2) biliyorum çok başındayız daha bu seriler 100'leri belkide 200'leri bulacak sinir katsayımla birlikte hemde..

2 yorum:

  1. bunların hepsi güzel anılar canım
    yaşarken öyle gelmiyor ama inan bana
    resimler de harika bu arada :D

    YanıtlaSil
  2. boğazımı ağrıtması keçiliği olmasa birde:) daha da güzel anılar birikteceğiz de;).. teşekkürler,sevgiler..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails