06 Aralık 2010

Küçük Deniz kızının balıkları..


Pazar'ımız çok sakindi çekirdek aile olarak evimizde sıcacık yuvamızda geçirdik soğuk kışın ilk gününü.
Bir ara babacıkla kaplumbağalara yem almak için çıktınız dışarı.Bir döndünüz sadece yemleri almamışsınız  hayvan dükkanından yanında promosyon misali 1 poşet japon balığı ile bide idareten eski bir akvaryum. Babacık senin balıklara olan ilginden dolayı almak istemiş. Bu işi kıvırabilirsek balık bakımını güzel bir akvaryum ve çeşit çeşit balıklar alacağız ama daha 2.gününde 3 tane fire verdik bile!
İçim sızladı nerde nasıl hata yaptık diye!
Düşündüm de bu duygu bana nasılda tanıdık geldi; Sen doğmadan önce hep böyle düşünürdüm ya bakamazsam ya ona bir şey olursa nasıl bakarım diye ama Allah tarafından öyle bir güç- kuvvet, akıl- fikir geliyorki çok ta güzel baktım gözünü kıpırdatsan ben uyandım eskiden davul çalsalar kımıldamazken hemde!
Şimdi o gücü şu savunmasız hayvanlara bakmak için istiyorum ne yapmak gerekli ne sıklıkta ? Babacık biraz bilgili ama yinede yeni ortamlarına ayak uyduramadılar sanırsam. Bir canlının sorumluğunu almak çok zor ve ağırmış kaplumbağaların yerini değiştirdik araştırmalarım sonucu güneş ışığına çok ihtiyaç duyuyorlarmış ve sıcak ortama. Bende camın önüne bir köşe yaptım balıkları,kaplumbağaları,3 kişilik ailemizi temsil eden bambuları,sana yeni aldığım cim adamı,çok sevdiğim kaktüs mumları ve turkuazoo fotoğrafımızı çok ta güzel oldu.Şimdi birde oraya canlı bir çiçek alacağım ve her birinden sen sorumlusun yemlerini veriyorsun çim adamı suluyorsun bambuya su ilave ediyorsun tabiki şimdi benimle birlikte ama zamanla tek başına!

Not:Son durumu bilidiriyorum; 8 Aralık 2010 tarihi itibari ile
Balıklarımız 3 günde 8 tane  fire verdi sana hissettirmeden yerine yenilerini aldık koyduk ve sen onlar la yatıp onlarla kalkıyorsun bu sabah uyandığımda seni evde bulamadım büyük bir ciddiyetle endişeyle ararken balıkların önündeki sehpanın altında yatarken buldum sen bunu oyuna çevirdin ama benide çok korkuttun..Çimden kadınımızın saçları uzadı senin deyinle saçları:) Çimlere saç demeyi tercih ediyorsun banada her defasında teyit ettiriyorsun..Saçları anneeeeee evet kızım saçları..Bide ilaveler var o köşede fasulye diktik olmasını bekliyoruz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails