15 Aralık 2010

Bir gün nedensiz ayakların ağrırsa;sana nedenini anlatacağım..

18.ay doktor kontrolündeydik bu gün..Aşı oldun çok ağladın nedense çok korktun..Muayene olurken de hiç durmadın..Keyifsizdin şımardın..Bana uzak uzak masumca baktın babacığa sımsıkı sarıldın..Evde beni şaşırtın yaptıklarımızın her birini hatırlayıp bana anlattın..Doktor nedir anlatmıştım sana gitmeden önce sabah ondan mı nedir bütün gün "Doktuu" dedin durdun..Yeni bir kelime daha ekledin..

Hülya'ya olanları anlattın oda sana doktor olmak istediğini.. aklında bir daha yer etti.. ayağını gösterdin belki bu gün defalarca aynı şeyleri bana tekrar ettirdin.. Aşı'yı aslında çikolata sandın.. Ağzına damlatılan aşıyı anlamadın bile..Acil durumda verilmek üzere yanıma aldığım çikolatayı verdim iğne yapıldıktan sonra sana iğnede ağladın ama çikolatanın aşkıyla onu çabucak unuttun..

Ayak parmaklarındaki sorunu gösterdik doktora sende bana gösterdin bugün defalarca büyüdüğünde neren ağrıyor dediğimde kesinlikle ayaklarını göstereceksin bunu hissediyorum son zamanlarda yakınlarımızda ne kadar ayak sorunu yaşayan var..Anneannenin kalça ameliyatı,babaannenin ayaklarındaki yaralar,duduk halanın kas problemi ayak ağrıları,şimdi senin ayak tırnaklarındaki sorun ve her birini bu gün hatırlayıp bana anlattırışın..İleride bir gün ayakların ağrımasın olur mu..bilinç altında hep bu gün olmasın sakın..Mümkünse hemen unutalım biz bu ayak sorunlarını sen hep sağlıklı kal..Hani büyüklerin sorunları olduğunda nedensiz çocukluğa bilinç altına iniyorya psikologlar seninde bu öğrenme döneminde ne çok yer etti bu ayak rahatsızlıkları..Aslında hissettirmesek diyorum ama ne mümkün evimizde oldu anneanne ameliyat her gün doktor geldi gitti eve duydun,babaanne ayakları havada agrılardan dolayı görmemen mümkün değil,şimdi bide senin tırnak sorunun anne ilaç sürmeden yapamıyor ..Evde ayak ağrılarını bir süreliğine yasaklıyoruz zira geleceğini kurtarmak için..

Anneanne geldi bu akşam oturdun koca insan gibi onada anlattın ayaklarını ovalata ovalata doktorun yaptıklarını ..Bakk ufff dedin bide üstüne..

Yine şükrettim yaradana sağlıklı oluşundan dolayı ..en büyük sorunumuz hep böyle olsun dedim..şımarırcasına..Diledim çok mutlu sağlıklı olmanı içimden ..

Seyrederken..

Aşınında verdiği etkiyle böyle derin ve güzel ! Hemde doğduğundaki gibi el yanakta uyurken!!
13,5 kilo..82 cm boy ve gelişimin çok çok iyi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails