01 Aralık 2010

Kısa,kısa pazar gününden..

Erken kalktık.. Babacık daha yataktayken üstünü örterek babacığı sakladık.. Babacık tavşanlara gitmiş dedik çığlık çığlığa bağırarak ellerini yüzüne koyup "Aman Tanrım" adasıyla ağladın sonra sende bizi kandırdın ağlar gibi yapmışsın meğerse..  Dinledik kuş seslerini,martı seslerini..İzledik karabatakların suya dalışını,tavşanların zıp zıp zıplayışını..Senin mutlu oluşunu onların peşinden koşmanı hayvanlara verilecek yiyecekleri senin yemeni..Güneşlendik,dinlenik saatlerce aynı noktada oturduk..Güvercinlere 5 paket yem verdik ..Fotograf makinamız yoktu sadece telefondan bikaç resim çektik..Pek enerjiktik Ctesi gününden kalma keyif doluyduk..Bu gün tavşan tacı taktık tavşan zıplaması evde havuç yiyoruz bu sıralar en gözde hayvanımız..


İlk defa annesiz bir gece uykusu uyudun meme emmeden..Yalnız.. büyük kızlar gibi oyuncağına sarılıpta eve döndüğümde kaşlar çatık bir kız buldum uyuyan ama biraz sinirli Vicdan yaptım yine 5 saatlik bir Özgürlükte seni 5 defa aradım hemde her saat başında uyudumu,yedimi,beni sordumu,meme istedimi diye babacığı çıldırtan sorular eşliğinde..Nemi yaptım ben..Arkadaşlarımla buluştum ..Sonra pek bi memnuniyetsiz eve döndüm söylene söylene İçki içip sapıtanlara kıza kıza..Sabah uyandığında pek seviştik sabahın 7'sinde suladığımız gecenin özrü sana aldığım Çim Adam hediyesi eşliğinde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails