01 Kasım 2011

Geçti gitti

Bazen bir rüzgar esiyor sanırsınki karayel bazende öyle sıcacık ılık ılık içimi ısıtıyor.Ama bu günlerde senden gelen hava sıcacık içimizi bu soğuk kış günlerinde  ısıtır cinsten.
Hafta sonu sen benden uzak ben senden uzak 2 gün geçirdik doğduğundan beridir ilk uzun ayrılığımızdı.Sürekli telefonlaştık giderken duygusallaştım ya bana bir şey olursa yolda acıklı anne seramonisi bebeğime iyi bakın  size emanet bakışı hoşçakal anneciğim diyerek sevgi ile uğurladın.
Babacık hafta sonu izinliydi dolu dolu 2 günde neler yapmışsınız bana anlat anlat bitiremedin "Tatlım" diyorsun babacığa oda sana ama hilafsız her kelimenin ardına öyle sempatik öyle sevecenki..Anne bağırması azarı olmadan yaptıklarınız pek keyif vermiş anlaşılan ev hala darmadağan..Ama bizde moraller o biçim yüksek herkezin istediği olunca hayat daha bir güzel oluyor sanırım..
Bide bir  gevezelik genlerle alakalı..Buna kanaat getirdim..Öyle çok konuşuyorsun ki dinlerken cevaplarken düşünürken yoruluyorum gerçekten..Bunun bir nevi rahatsızlık olacağını düşünüyorum önce ama anneannen sonra kendimi düşünüyorum genlerimizle bir bağlantı kurup ilerleyen yaşlarında daha az konuşmanı diliyorum..
Dün çok eski bana ait bir oyuncak fare bulduk evde ben bunu çok sevdim dedin bende sana sen en çok neyi seversin dediğimde babamı,annemi severim diye ekledin.Bizim seni nasıl sevdiğimizi bir bilsen dedim sarıldık öpüştük hayatımızın hep bu kıvamda olmasını diledik.
O aksi Denizkizimizin yerine gelen kızımızı daha bir sevdik..Mutlu olmayı daha daha çok olmayı senin en çokk hep bizi sevmeni çok ama çok istedim..
Kapadokya turunda ise Sensiz sizsiz eksik gibiydim koşturmadan yorulmadan yapma etme demeden bu yolculuk beni çok fazla mutlu etmedi ne yalan söyleyeyim ben alışmışım bize ben artık yetmiyor.Yalnızlık pekte iyi gelmedi sizinle pizza yapmak,kuşlara kafes yapmak belki daha çok keyif verebilirdi.Dönüşte beni sen karşıladın sarıldık öpüştük koklaştık kokun olmadan bu hayat bana yetmezbunu birkez daha hissettim.Allah kimseyi evladından evlatlarıda annelerinden ayırmasın..
Kötü günler geride kalsın biz bugün itibarile mutlu çok güzel başlangıçlara imza atalım..
Bu sevimli penguenler gibi her nerede olursak birlikte olalım,yaşadığımız şartlar,imkanlar,üzüntüler bizi hiç ama hiç ayırmasın..Güzel güneşli günleri hep birlikte karşılayalım.




1.11.2011 bize hayatımızda en güzel 1 leri getirsin yanlarına bolca anılar koyalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails