15 Ekim 2011

Kahrında hoş lutfunda hoş...

Şu anda taş taşımışcasına yorgunum,uykusuz,üşüyorum herşey berbat geliyor gözüme hava soğuk sıcak bir çorba içmeme rağmen kendime gelemedim.Dün senin için çok keyifli bir geceydi. Saat gece 2:00 suları olmasına rağmen hala ayakta fulll enerji yüklüydün gece yarısı yemek yedin,200'e yakın basket attın ve bunu yaparken epey bir koşturdun şarkılar söyledin,aktivite yaptın,babacıkla küp bulmaca oynadın uykum yokk diye hepimize veryansın ettin durdun.Birara çok ama çok ağladın ne yapacağımızı şaşırdık meğerse oynamak istiyorsun.Uyumak istemiyorum oynayacağım deyip bizimle çeneleştin..
Farkettimde seninle uğraşırken yorulduğum kadar çalıştığım işyerinde yorulmuyorum.Gece birlikte uyumak istedin koynuma sokularak salondaki kanepede uyuduk geç yatma münasebeti ile sabah işe geç kaldım,heryanım tutulmuş yüzüm gözüm şiş ve üstüne üstlük bu buz havada şaşkınlıktan ipince giyinip işe geldim.Sen ise bugün 11:30 gibi uyanmışsın..
Biliyorum bizi çok özlüyorsun bizde seni çok özlüyoruz akşamları 2-3 saat sana yetmiyor anne ve babanın sadece hafta sonları yanında oluşuna anlam veremiyorsun gündüzleri uyumak geceleri bizimle birlikte oynamak istiyorsun. Arada bir bunu uygulasakta sen sürekli istiyorsun .
Seni gün içinde çok özlüyorum kokun  geliyor burnuma resmine bakıyorum hemen telefona sarılıyorum ya uyuyor,ya yemek yiyor yada oyun oynuyorsun şunu yapın, bunu yapın, bunu yesin demeye başlıyorum.Biliyorum uzaktan yaptığım hiç bir müdahale yetmiyor.Özlüyorsun..Özlüyorum
Bende bu durumdan hiç memnun değilim ama hayat böyle meleğim birlikte dolu dolu yaşayacağımız zamanlar gelecektir.Uzaklaşmak isteyeceksin o zamanda belki.Dip-dibe yaşamamızı kabullenemyeceksin sen genç kız olduğunda ben emekli olacağım o zaman telaffi etmek isteyeceğim bu zamanlarımızı belkide sen istemeyeceksin.

Şimdi elimi tutarak kokumla uyumak istiyorsun ya,o zamanlarda kapıları yüzüme kapama olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails