10 Ekim 2011

Büyümek güzel şeymiş

Böyle düşünmeye başladım büyüme hep böyle kal benim küçük meleğim olarak desem aksini anlatsam  beni anlayamacaksın biliyorum.. Kabulleniyoruz..Büyüdün büyüdün dedikçe sanırsam bunu anlamaya başladın her işini kendin görüyorsun yemek,tuvalet,giyinme soyunma derken bir ileri gidip banyonuda kendin yapmak istiyorsun bizler seni izliyoruz sana güven duygusunu vermek amaçlı arada küçük müdahaleler ediyoruz.Hatta cesaret aşılıyoruz yapabilirsin sen çok güçlüsün diyede ekliyoruz.
Mutfakta birşeyler yapmak istiyorsun her zaman verilenle yetinmeyip bir ileri gidiyorsun.
İlk denemelerinden biride pasta yapmaktı malzemeleri hazırladık sana anlatıp uygulama aşamasında fazla müdahale etmemeye çalıştıık.
Sonuç: 1 gün boyu zor temizlenen bir Muftak,görüntüsü ehh işte ama tadı şahane bir pasta ve görülmeye değer olan birbir yüz ifadesi eşliğinde yeni türemiş kelimeler..
Deniz usta diye bir kere seslendikten sonra bundan sonra bana usta diyeceksin diyen 29 aylık küçük bir çocuk..


 
Evet büyümek güzel şeymiş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails