06 Kasım 2010

Zaman Tüneli

"Zaman Tüneli"mi ahhh girsem bii içine neleri geri alırdım kimbilir..Şöyle çokk eskilere bir yolculuk daha az Keşke daha çok iyiki..Geri gitsem çok değil yine 17 ay önceki 03 Haziran sabahına hayatımın en mutlu gününe ne çok ihtiyacım var şu sıra mutlu olmaya şu sıra yaptığım her şeyin en başında "İyiki Deniz gelmiş"İyiki Deniz yanımda"İyiki benim Kızım"İyiki kız oldu"İyiki diye devam eden hep Denizin var oluşuna dair bi çok cümle..

Zaman tüneline bile girsem doğdugun güne gitmek isteyen biri bu gün seni çokk bir başka seviyorum ben daha bir duygusal daha bir kokulu daha bir içten son zamanlarda yaşadığım sıkıntılardan sorunlardan mı niye bilmiyorum sana daha bir sığınır oldum ben Ada kızım çekildim sana sığındım sıcak gülüşüne biliyordum sana Ada adını koyarkende benim her çaresiz oluşumda Issız "Adam" olacağına kabuğuna çekilmiş bir istiridye gibi sana saklanacağımı..

Niyemi duygusalım bende bilmiyorum biliyorum aslında ama bilmek istemiyorum geçmiş günlerimi özlüyorum ama içinde keşke Deniz kızımda olsa diyorum sonra sensiz bir hayatı düşlemiyorum bile ikimizin olduğu bir dünya ama babacıkta olsun diyorum senin baban diye benim aşkım diye hayat arkadaşım diye  seni ne çok sevdiğini biliyorum diye onun Deniz kızısın diye  ahhh neler anlatmak isterdim aslında şimdi sana uyanmayacığını bilsem fısıldardım kulağına belki sen anlardın anneciği şu zor zamanda belki yine çare olurdun her zaman olduğun gibi..

Kokunu seviyorum,nefesini her şeyi unuttuyor..Seni sevmeyi bile seviyorum çünkü bana anlam katıyor..Varlığını seviyorum olmanı hep benimle olacağını bilmeyi..Bende olmayanların sende oluşunu seviyorum daha bi çok..

Yinede düşlüyorum bazen geri gitmeyi arkama bakmak değilde yarım kalmışları toplamak adına.. yapadıklarımı yapmak adına.. hesap sormak adına.. düzeltmek adına.. girmek istiyorum işte o tünelin en derin dibine ta dibine..Çıkarmak istiyorum ordan eksik olanları hayatın çaldıklarını yaşayamadıklarımı ama sende ol istiyorum yanımda varlığının verdiği o büyük güce ihtiyacım var! ama biliyorum imkansız..Ne zamanın olmayan tüneline nede geride yaşanan hayatımda senin yanımda oluşun..herşeyde umut vardır diye öğreteceğim ya sana biliyorum bazen olmayacak dilerim sen hiç öğrenme gerçeği bilme İmkansız olanları yaşanamayanları iyiki var bu blog iyiki anlatıyorum sana bu yaşananları hissettiklerimi biliyorum yıllar sonra bile aynı hüzünle okuyacağım bu cümleleri değişmeyenlerle belki o zaman yarım-eksik belkide daha bütün ..

Şu hayatta en büyük eksiğim hep Sevgi'ydi ne para ne pul nede başka bir şey.. istiyorum ki çok sevil ben Annen olduğum sürece seni çok seveceğim biliyorsun babacıkta öyle sen benim hep küçük sevgilimiz kalacaksın ve hiç bir zaman hayatında bu duygu eksik olmayacak olmasında yanında olamasamda bir gün bil küçük kızım hep sevildin çok sevildin..ben bazen girmek istesemde zamanın tünelinde en derine dönüp dolaşacağım olmak isteyeceğim zaman seni kollarıma aldığım şu hayatta en çok mutlu olduğum andı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails