20 Kasım 2010

Balık tut(ama)ma Keyfi..

Adın Deniz'ya babacık Deniz'lere aşıkya hele balıklar onun en büyük tutkusuya..
Bu hobisini bir gün seninle birlikte yapmayı yıllarca hayel etti babacık..
Bir gün bende çocuğumla balığa gidecekmiyim deyip durdu yıllarca..O hayali gerçek oldu babacığın..
Bir tatil gününde senide kaptı gittik balık tutmaya Sarayburnu tarafına sahile.. Hemde tutamayacağımızı ben bile bile ! Bekledik bekledik oltanın ucuna gelmeyen balıkları .. Üşüdük burnumuz kızardı..Ayaklarımız buz gibi oldu..Ben hiç mi hiç keyif almadım sanırsam sende bana çektin bu hususta pek bir mutsuzdun gerçi balıkları göreydin hemen beni satardın ya,göremedik hiç balık yiyemedikte senin alerjinden dolayı babcığının en büyük hayeli gerçekleşti sonunda boş bir kova olsada..



Haydee"Rastgele" deyip sallıyoruz oltamızı..


 Babacığa veriyoruz şans öpücüğünü biraz keyifsizce..

 Başlıyoruz beklemeye..

Bir türlü gelmiyor balıklar sıkılıyoruz biraz..

 Sonra topluyorz oltamızı koyuluyoruz yola başka sefere kovamızda dolmadı zaten..

 Güneşte bize veda ediyor muhteşem manzarasıyla..Gün batımıyla son veriyoruz günümüze..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails