06 Kasım 2010

Sana daha önce Su kuşu demişmiymiydim ki?



Doğduğun gün an itibari ile senin en büyük vazgeçilmezin "Su". Banyo anı demek bizim evde keyif anı demek bebekliğinden bu güne banyo yapmayı da suyuda çok sevdin daha 2 aylık bebekken babacığın kollarında Deniz'e girdin Ağva'da.. Ufak bir su birikintisinde ya elini ya ağayığını daldırdın yanında su ile yapılan her türlü aktivitide kendini buldun yazın tatilde sudan deyim yerindeyse hiç çıkmadın kah havuzda,kah Deniz'de yada banyoda su kuş'luğunu bize ispat ettin şu sıralarda kimi su içerken gördüysen "buuu verrrrr" deyip bozuk plak gibi yüz kere söylüyorsun tıpkı şu anda bu kelimeleri yazarken "Anne anneeeee"demen gibi seri gibi ard arda dediğin yapılana dek yüzlerce kere peşinede bir O laaa laaaaaaaaaa.. Geçenlerde banyo yaptık ağladın sudan çıkmamak için ördekler,balıklar,kaplumbağalar yüzdürdük suda o kadar keyif aldınki çıkmamak için kendini yerden yere attın banyodan sonra bornozunla bana bide pozlar verip adeta mankenlik yaptın ve üstünü giydirdikten sonra bana kocaman bir öpücük kondurdun ilk defa birisi sana söylemeden içinden geldiği için beni öptün bende bu banyo maceramızı ölümsüzleştirmek istedim :) ileride hatırlayıp gülelim diye..Sen küçükken yavrucuğum tıpkı bir su kuşuydun bak buda ispatı:)
önceden de su kuşluğu yapmıştın ama bu kez banyoda doldurulan havuzda ..daha önceki su kuşu..




 


Sonra mı mis kokulu bir yavru vardı.. Tam yemelik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails