10 Haziran 2011

Özledik

O kadar uzun zaman olduki bloga uğramayalı, yazmayalı okumayalı, not almayalı, resim yüklemeyeli..Şu gecen 4 ay da neler değişti hayatımızda sen değiştin,ben değiştim,evimiz değişti bir sürü yenilik girdi yaşantımıza ikimizde büyüdük bu süreçte hemde çok büyüdük.Daha da hissettik daha çok anlar olduk bazı şeyleri blog çöktü dedik üzüldük yeni web sayfasına geçtik dedik sevindik her yaşadığımız yine bize birşeyler kattı daha temkinli yaşamayı öğrenip yedeklemeye geçtik.Şimdi yeniliklerle dolu yepyeni hayatımızdan yazmaya devam edeceğiz. Yeni evimizden,yeni odandan yeni bir sayfadan yeni ve yepyeni olanlarla yeni yaşında diye yeni olan ne varsa yaşамаја,yazmaya anlatmaya..

Çok zorlandık bu geçen süreçte bir okadar da memnun kaldık büyümenden..Meme emmeyi bıraktık mesela 23. ayında ve yeni evimizde odanda yalnız kalmaya başladın geceleri mızırdanarak yanımıza gelmeye,sabahları evden çıkarken bende işe gideyim demeye,telefon açtığında baban sana ne istiyorsun kızım sana ne alayım dediğinde "Baba ben annemi istedim" deyip beni hüngür hüüngür ağlatman bir yandan büyüdüğüne sevinerek yaşamak diğer yandan ise biizimle daha çok vakit geçirmek istemen bizi çok özlediğini dile getirmen en çok paylaşmaya değen yazılası anlatılası yaşanılası..

Ve en önemlisi ise bu süreçte konuşmaya başlayıp yarımyamalak kendini ifade edişin "ben istedim" "çok istedim" deyip dediğini yaptırmaya yönelik cümleleri ilk kelimelerin yapışın "zilli bir kız çocuğu" edasında tüm dediğini bize yaptırışın annenin yapmayacağım kurallarını tabuılarını bir bir yıkışın ve buna keyif katışın..
Biz çok özledik anlatmayı yazmayı not almayı sana dair olanları okuyup okuyup gülmeyi ayyy ne tatlıymış demeyi demi öyle olmuştu demeyi seni göremeyenlere burdan haber göndermeyi kısasacası sana dair her ne var ise paylaşmayı bir gün bunları okuduğunda gülümsediğini düşünmeyi..

Şimdi kaldığımız yerden başlıyoruz yeniden ilklerimizi hatırlamaya,anlatmaya yaşamaya ve resmetmeye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails