10 Haziran 2011

2(İki)

Birin devamı,bir sonra geleni süprizler yerine daha öğrenilmiş olanları yaşatan..Sevdiren,üzen,ağlatan,düşündüren,kızdıran ve herşeye rağmen çok güzelsin dedirten yeni yaşın..

Mektup geç oldu biliyorum söz verdiğimden de geç seni doğurduğum saatlerde aslında içimden geçen yeni işimden dolayı fırsat bulup yazamadığım ama o gece seni uyuturken kulağına fısıldadığım her fırsatta bağıra bağıra söylediğim o tarifsiz o mutluluk..

Sana sahip olmak beni dünyanın en mutlu insanı yapmaya yetiyor biliyormusun? yanımda olmayışında böhrüme biri oturmuşcasına içimi acıtmaya.. Öyle çoksun yani herşeyinle, sevginle, varlığınla ,sesinle nefesinle..

Geçen Pazar anneanneye gittin bizsiz ilk defa.. Evimiz ıssız dı  ne tarafa dönsem senden bir iz ,bir toka, bir oyuncak, mobilyalara bırakılmış 5 parmak leke izi..

Halbuki bir dur ADA DENİZ yapma kızım diye bağırarak ne çok seslenmiştim! Uyuduğundaki sessizlikte mutlu olmuştum.. ama.. hayatımızda olmadıgını hiç düşünmemiştim.. Sen hep yanımızdaydın biliyordum yaramazlıklarında bile.. Ne çok dilemiştim bazı zamanlarda birkaç dk yalnız kalmayı..ama..yaşadığımız herşey aslında ne büyük anlamlıymış bir kez daha anladım! Varlığın en büyük değer bizi biz yapan evimizi yuva yapan ses katan o dağınıklıklara rağmen mutlu yapan döküp saçmana rağmen bize güzel anlamlar katan kimi zaman tıkırtı duyacak halimiz yokken bağıra bağıra kötü sesinle "Laaaaaaaaaaaaaaaaaylaaaaaaaaaaaaaaaaaa" deyişin..Hepsi çook güzel..

Hep bizimle ol emi Meleğim 2 yaşında 20 yaşında 72 yaşında da bizi varlığınla mutlu ettiğin gibi hep yanımızda kal..Sesine nefesine öyle çok alışttıkki öyle çok sevildinki yuvamıza hayatımıza öyle güzel değerler katıp bizi öyle büyük bir mutlulukla taçlandırdınki..Kelimelerle anlatılmayacak kadar güzel yaşanan hiçbir şey ile mukayese edilemeyecek kadar anlamlı..

Hergün öğreniyoruz seninle bazen hayatı,bazen çocuk olmayı,bazen 2 yaşında olmanın insana kattıklarını bazende 2 yaşında bir çocuk sahibi olmanın haytaımızdan çaldıklarını... Bu yaşın daha bir değerli daha bir kıdemli sanki 1'den büyük ya ondanmı acaba yoksa boynuma sarılıp kulağıma"Seni Seviyorum" dediğinden mi bana çokk büyük öpücük verişinden mi bilmem daha bir sevdim sanki bu 2'yi:)

Güzel yaşa meleğim bu hayatı layıkıyla yaşa güzel insanlarla karşılaş iyilikleri yaşat sana verebileceğimiz en büyük mirasımız sevgimiz sende bize bunları bilen hisseden bir çocuk ol yeter ..

Seni Çok seviyorum biliyorsun değilmi

(10.06.2011-Annen)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails