25 Haziran 2011

Aklım sende,kalbim evde, vücudumsa burada!

Sahah sabah ufacık bir kaza yüreğimi dağlayan omzuma ağlama esnasında damlayan bir kaç damla kan şimdi farkettim gömleğimde.. Annelik ne farklı bir duyguymuş yüreğim yok şimdi burada aklım, kalbim senin yanında..

Sahah kapıda gözünde bir balon anne gitme benimle kal dedin ağlamaklı bir ses tonunda "şimdi sana ihtiyacım var" gibiydi gözümün taa en içine baktın kalbimi acıtarak kelimeler tıkandı her zaman açıklama yapan ben ne diyeceğimi bilemeden seni öprek çıktım evden..

Oysaki benim bugun işe gelmem gerekiyor patronum şehir dışında evden o anda çıkmam lazım Lülü'yü sınava bırakmam için bunları o anda sana nasıl izah edebilirdim ki seni öylece orada terketmem şiş dudağınla gömleğime bulaşmış bir iki damla kan ile çalışmam gerek..Ne tuhaf seninle evde kaldığımız zamanlarda iş hayatını özlemiştim çalışmayı dışarda olmayı şu anda istediğim tek şey yanında olmak seni kollarıma sarmak.Meleğim hayat ne tuhaf istediğin hiçbir sey tam anlamıyla olmuyor.Bazen istemediğimiz şeyleri yapmak zorunda kalıyoruz şu anda tek istediğimse bir an önce senin yanında olmak ve senin o miss kokunu içime çekmek..

Aklım sende,kalbim evde,vücudumsa burada!

2 yorum:

  1. ufacık bir kaza dudağı dişine vurmuş ama ana yüreği işte:( cokk saol geçti gitti

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails