16 Haziran 2011

Hoşgeldin..

Küçük bir can..yeni bir yaşam..minnacık eller ve ayaklar ve mis gibi bir koku senin gelişini bana saniye saniye hatırlatan gözlerimi dolduran içimi kıpırdatan..Yüzümü güldüren..Hayatımıza bir yeni fert daha katıldı türlü türlü dert sıkıntının arasında açtı gözlerini bu dünyaya umarım onun gelişi yaşanan her türlü acının bir sonu olur ve bu dünyada hiç kimsenin olmadığı kadar mutlu olur..Halacığın yuvasına güneş gibi aydınlık doğar..

Halanı hastaneden ben aldım bebeği ile birlikte sen giderken sorduğunda bebeğe gittiğimi söyledim daha bir çıldırdın ardımdan bende bende diye ağladın..Hastane dönüşü senide almak için eve uğradık..Yağız bebeğin ilk misafirliği bizim eveydi..  İlk tanıştığıda baban ve benden sonra sendin..Sen ona bakmaya kıyamadın..Öyle gülümsedin ..Canlı ve bu kadar küçük bir bebekle ilk defa tanıştın oyuncak olmadığını anladığında gülümsedin çığlık attın..Küçücük bir biberonun vardı onu Yağız!a verdin..Bizi şaşırttın..Öylece sessizce onu izledin halacığı uyardın bebeği hatırllattın..Yanında 1 dk bile ayrılmadın ve sonra karnıma dokunup anne benim kardeşim bebek nerde dedin? Biz başka çocuk istemiyoruz diyen anne babana bir kardeş istediğinin ilk sinyalini daha 2 yaşında verdin..

Çok mutlu ol emi..Güneş gibi aydınlık ol..Adın gibi Yağız bir delikanlı..Ailene ışık saç..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails