06 Mayıs 2010

Bu gün Hıdırellez..

Biz dün kutlamak istedik Hıdırellezi ve Ahırkapı'ya gittik şenlikleri izlemek için,Fakat şenliklere ulaşamadık bile..Genç abi ve ablalar alkolün dozunu o kadar kaçırmışlardı ki düşenler bayılanlar ağlayan ve açık havada bile olan sigara dumanından gerisi geriye dönmek zorunda kaldık Yürüyemedik bile ablanın biri üzerine düşmeye kalkınca babacık çok kızarak:(
Oysa Meleğim sana dilek ağacını göstercektim birlikte güzel dilekler dileyektik..
Bizi yaratana Allah'a şükredecektik..
Ateşten atlayacaktık belkide babacıkla..
Renga renk oyuncaklar vardı orda kimbilir?
Belki Güzel balonlar..
Pembiş pembiş pamuk şekerler..
Genç abi ve ablalar o kadar kendilerini kaybetmişlerdi ki bizi bu güzelliklerden mahrum ettiler:( Ve ben o yol boyu senden özür diledim ve gönlünü yapmak adına seni Mc donals'a götürdük orda tatlı yiyerek evimize döndük başka bahar'a inşallah güzel kutlamalara güzelliklere diliyorum hep sağlık istiyorum ailemiz adına ve şükrediyorum hep bizi yarada yüce Allah'a...
Bizde yazdık dileğimizi koca ormana:)
Aslında Deniz taa mart ayında karşıladı Bahar'ı vee Arzu teysenin dileğiyle isminin başına Bahar'ı getirterek Sizce de Bahar bir başka güzel değilmi?

Mc donalds'ta Sude Naz ile birlikte kutlama yaptılar Bahar'a merhaba dediler sevinç çığlıklarıyla:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails