10 Mayıs 2010

Bir dakika söz alabilirmiyim!Diyeceklerim var!


Deniz kızımız bizi her gün şaşırtıyor büyümüş kocaman kız olmuşta evcilik oynuyor ve kendiliğinden biz küçük diye onunla evcilik oynamadık ki hiç ama artık en sevdiğimiz oyun bizim;
Anne anlatıyor,Ada Deniz'den..
Bu horoz bizim en sevdiğimiz oyuncağımız ilk evciliklerimizi onunla oynuyor onunla bir adım daha büyüyoruz.. Bir sürü bebek aldı anne ama Deniz bunu seçiyor içlerinden babacık aldı bu horozu ona geçen gün ayağında salladı onu üzerini bile örterek hemde ben nerden öğrendi deyip durdum evde üstelik(Gündüz anneanne öğrettiyor biliyorum aslında ama hiç sesimi çıkarmadan)  kızıyorum anneme şöyle şeyler gösterme deyip:) Öyle ilgisiz şeyler anlatıyor ki! Mama da veriyoruz kaşıkla ona bu aksam da biberonumuzla su  bile verdik hemde bunu kimse öğretmeden  annenin çok hoşuna gitti hemen paylaşmak istedi.. Her şeyi onunla yapıyoruz şu sıralar uyuyoruz onunla,, oynuyoruz,, ona bir isim bile vermedik henüz o Horoz bizim canımız vazgeçilmezimiz yumuşacık...Kimse ile paylaşmıyorumz onu paylaşamıyoruz nereye gitsek oda geliyor ve bizde çok mutlu oluyoruz.. Kıskanmayı öğrendin onunla ilk kez bir şeyi paylaşmak istemedin..Çok şaşırarak izledik seni sahiplenmeyide öğrenmişsin..Ne de çabuk oluyor artık her şey büyümek bu olsa gerek büyüdükçe her şeyin değişiyor.. İŞte bu bizim sevgili horozumuz orada burada sürünmekten perperişan olan horozumuz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails