06 Mayıs 2010

Nehir'in iyi olması için!!

Dün hayatın bir gerçeği ile tanıştım,iyi oluşuna sağlıklı oluşuna bir kez daha şükrettim ve Başta Nehir olmak üzere bütün çocuklar ve şifa bekleyenlere dua ettim.

Babacıklada paylaştım hislerimi düşüncelerimi ya bizim başımıza gelse ne yaparız dedim boğazım tıkanarak o yüzden Nehir'e yardım etmeliyiz!! (Buyrun yardım için Tık )

Onun için bol bol dua etmeliyiz ne kadar çok kişiye aktarırsak bunu o kadar huzurlu olacağız üye olduğum siteler üzerinden duyurmaya çalıştım aklım el verdiğince..

Birde bu işin maddi boyutları var bir tarafta küçücük bir yürek ve onun hayatı verdiği mücadele ve bir tarafta ne yazıkki Para!! Kimse parası olmadığı için yaşam şansını kaybetmemeli diye düşündüğümden yüreğimden geçtiğince yardım etmeye çalıştım ve bir kişiye daha aktarabilirim düşüncesi ile de burada paylaşıyorum.

İnşallah bir gün sen bu satırları okuduğunda Nehir'inde güzel günlerini merak eder ve karıştırıp Nehir iletişim 'den onun bu mücadeleyi nasıl kazandığına şahit olursun.

Sağlık diliyorum çok Nehir'e yüce Rabbimden ailesine sabır ve güç inşallah bu zor günleri atlatmaları için(Amin)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails