08 Mayıs 2010

Küçük meleğime,İlk anneler günümüzden!

Sabahın körü seninle açıyorum gözlerimi delice uyumak isterken hemde,
Ama yinede çok seviyorum seni ..Anneliği..
Hayatıma yaşattıklarını,Yaşatacaklarını..
Hep istemeni,boklu bezlerini,kusmuk kokunu,kirli üstünü başını,odanı hep dağıtmanı daha da dağıtacak olmanı..
Yüzünü,gözlerini,bakışlarını içimi ısıtmanı..
Senden "Anne" hecesini duymayı..
Akşam oluşunu beklemeyi işten eve heyecenlanla dönmeyi..(Bu gecede evde durmayalım derken eskilerden babacığa)
Sabahları arkamdan öylece masumca bakan o gözleri işyerine gider gitmez annaanneye ne yaptı arkamdan diye sormayı hiççç oynadı cevabını almayı(Hiç değişmedi arkamdan oyuna dalıyorsun bense delice her gün soruyorum )
Beni koşulsuz sevdiğini bilmeyi..
Hayatımda oluşunu...
Her birini ayrı ayrı çok seviyorum..

Bu gün 9 Mayıs anneler günü kendimi bildim bileli anneme ne alalım diye düşündüğümüz bir gün ama bu gün ne alırım demiyorum Deniz'e ne yapabilirim diyorum içimden öyle büyük bir armağan sın ki zaten hayatıma yaşantıma bu gün benim ilk gerçek anneler günüm karnımdaykende yaşamıştım bir anneler günü seninle herkez  sorduğunda hislerimi tarif edememiştim anne olunca anlarsın çok başka demişlerdi şimdi ne kadar iyi anlıyorum..

Bambaşka..

Zaten bildiğim ama aslında daha alışamadığım birileri söylediğinde kulağıma daha hoş gelen bir "Anne" hecesi..Senden duyduğumda daha çok anlam kazanan ve bu gününde bizim günümüz oluşu...Çok isterdim anneminde bana sevgisini söylemesini biliyorum çok sever en az benim kadar sever bende onun yavrusuyum oda uykusuz kalmadımı benim için sabahlara kadar,oda ağlamadı mı ben her hasta oluşumda ,bende hayata ilk adımlarımı atarken onlarda çok heyecanlanmadılar mı babamla, bende her "Anne" dediğimde onunda içi sıcacık olmadımı, yaptığım her güzel şeyde belkide onunda içinden kelebekler uçuşmadı mı?.Seni Seviyorum Deniz'im bu iki kelimeyi benden hep duy ve hep yaşa!Ben hiç duymadım sen hep duy!

İlk anneler günümü bana yaşattığın için, hayatıma en büyük anlamı kattığın için,beni annelikle taçlandırdığın için sana çokk çokk teşekkür ederim. Güzel günler kutlamaya birlikte.. Güzel anılara..  Mutluluklara.. Sevgi ile..

Annen..(09.05.2010 Pazar saat:8.00)
İlk anneler gününde meleğim ve babası bana süpriz yapmak için sabahın köründe dışarı çıkmışlar ve çok çok güzel çiçekler almışlar;Meleğim eve gelene kadar elinde tutmuş o çiçekleri özenle sımsıkı ve kapıyı açtığımda bana uzattı belki bilinçli belkide değil ben öyle mutlu oldum ki hep söylüyorum bu annelik beni "dünyanın en mutlu insanı yapıyor" hiç bitmesin diyorum..

Babacık özel gün hediye münasebetini hiç hiç sevmeyişinden olsa gerek ;bana parfüm almış hemde "Bellisima"... Eskiden annem çok sevdiği için ona "bellisima" parfüm alırdım ama sevdiği için oysaki ben hiç kullanmadım bu parfümü babacıkta anne kokmamı istediğinden olsa gerek bana bu parfümü almayı uygun görmüş anneler gününe özel olarak teşekkür ettim!
Anne oluşuma bu günü düşünmesine yine de! Bellisima parfüm bana bakıyor öylece daha henüz hiç kullanılmadan annemi hatırlatıyor bana kimbilir bende kullanmaya başlarım bir gün Deniz'e de beni hatırlatır diyerek gülümsüyorum:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails