20 Mayıs 2010

Kiraz seni çok sevdik!!

Ahh bu kiraz dün bize neler yaptı neler!!

Bahar geldi; bize hastalıkla geldi derken kendimize yeni yeni geldik..

Anneanne dün senin için pazara çıkmış Taze taze en organiğinden sebzeler meyvalar almış ama kirazlarını pazarcı amcada unutmuş iş dönüşü onu pazar yollarında gördüm bir daldık kirazlarımıza ve diğer unutulan meyvaları almaya pazara..
Sende babacıkla dışardaymışsın duydun ki ben pazardayım gelmişsiniz beni karşılamaya :) pazarın önünde bekledin babacıkla bu kiraz çok olay oldu:)
Eve geldik poşet açıldı kirazları daha yıkarken daldın içine hapur şupur başladın yemeye bırakmıyorsun yıkamamıza bile müsade etmeden çekirdeklerini bile ayıklamamızı beklemeden 3-5 kirazı doldurdun ağzına pembiş pembiş tşörtler oldumu kiraz:)

Doya doya kiraz yedin çok ta sevdin ..ben senin o halini daha da çok sevdim :)
Her şeyin bu kadar mı güzel olacak dedim içinden!
Her yeni tanıştığın bize böyle keyifmi yaşatacak?
Sen o kulaklarına taktığımız kirazlarla bizi her bahar böyle gülümsetecekmisin?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails