23 Mart 2010

Bahar mı geldi yoksa Deniz' mi?

Anne çok severdi baharları,,Açan çiçekleri,öten kuşları,güzel güneşi,,Allah'ın varlığına yüceliğine şükrederdi hep.. ne olursa olsun bir şey üzemezdi o ilk açan çiçekleri gördüğünde içi sıcacık olurdu..Bilmezdi bir gün senin geleceğini ve seni çok çokkk seveceğini şimdi o çok sevdiği baharı seninle karşılıyor seninle gülüyor ve bir daha şükrediyor seni yaratan Allah'a bir daha ve birdaha çok mutlu uyanıyor sabaha bu resmi hayel ederek..Bu iki güzellik başka nasıl bir arada durabilirki,,Hayatımda beni çok çok mutlu eden içimi ısıatan bir baharın gelişi birde Ada Deniz'in hayatımda oluşu,,



Cennetin mevsimi bahar derler..Peki ya bu dünyada cennet'i yaşamak mümkünmüdür?İşte cevabı..Resimdeki mutlu karede..Bizim Cennetimiz..



Dünyanın en mutlu insanı olmak ne demek..İşte bu demek o gözleri gülerken görmek demek..Bu mutluluğa şahit olmak demek..İçinizin ısınması demek..Baharın gelişine sevinir gibi sevinmek..Çiçeklerin açması demek ve en güzeli onunla bu anları yaşamak demek..



İşte şimdi çok seviyorum bu hayatı şimdi gerçekten çok mutluyum seni gülen yüzünü görüyorum ya her sabah senin çiçekleri gördüğünü biliyorum ya şükrediyorum hissettiklerime bahar çok güzel geldi bu yıl bize seninle daha da bir güzel Şimdi güzel olan senmisin yoksa bahar'mı Bize gelen Bahar mı yoksa Deniz mi,,Arzu teyseninde Dediği gibi senin adın Deniz Bahar Sarıaslan olsun mu bu bahar eee hadi olsun:))

Yer: Boğaziçi Hayvanat bahçesi Pazar gezisinde fotolar
Kuzucuğun anneye verdiği güzel pozlar,,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails