23 Mart 2010

Hastanedeyiz ama mutluyuz,,


Ne telaşlı bir cumartesi daha bizi bekliyormuş meğerse,Sabah kaktık ve sevinsekmi üzülsek mi hastanede olacağız bugün 10.Ay doktor kontrolümüz var çok şükür ki sadece kontrol olduğu için sevinçliyiz önce muayenemizi olduk herşey çok çok normal bu ay küçük bir checkup olacaksın ben çok tedirginim kan tahlilleri var indik laboratuara o pamuk ellerini delecekler ve sen çığlık atacaksın benim içim paraçalanacak gözümde bu sahne! içim çok tedirgin:(
Ama çok yanılıyorum..
Sen çok güçlü bir bebeksin elini sımsıkı tutuyorum diğer elinden kan alacak olan abla çok tedirgin biraz da gergin ayy çok küçük diyor senin için,, ben daha bir kötü olacakken iğne elinde ben sana sarılmış seni ne çok sevdiğimizi fısıldıyorum kulağına şaşkınlık veren bir ifade ile teysenin şirinliklerine gülüyorsun iğne hala elinde çığlık yok sadece biraz terledin ama ben daha da çok terledim işimiz bittiğinde ben sırılsıklam olmuştum.
İşte babasının kızı dedim gururla cesur mu cesur dayanıklı dayanıklı iğne olurken bile ağlamayan nadir bebeklerden,,(Baban bile çok korkuyor iğneden sırf iğne olmamak için günlerce dişinin ağrıdığını bilirim,bu küçük bir sır sana)
Aynı tabloyu idrar tahlili için takılan sonda da yapıyorsun artık şaşırmıyorum tamda senden beklenilen davranışlar bunlar,,Orda yaşlı bir teyse de ne cesur maşallah diyor cesur kelimesi günümüze bir daha damgasını vuruyor,,
Bunu özellikle paylaşmak istedim burda,,Bir gün cesur diye yaşadıklarının en başında buda olsun istedim,,Biliyorum günün birinde bunları okuduğunda ben yine seninle gurur duyacağım yine aferim Deniz kızıma o babasının Deniz kızı diyeceğim,,Ve yine belki gözlerim yaşaracak o zaman Cesur kelimesinin yanında belkide başarıların olacak,,Ve biliyorum hiç yanılmayacağım çünkü sen bizim Deniz kızımızsın,,

Daha sonra bizi 2 saat hastanede ağaç ettin idrar için bekledik ama başarısız sonuçlar hep:)3.Gün bugün hala idrar yok ortada:) yarın tüm tahlilerini götüreceğim dokrora hala idrar tahlilin eksik bu akşam halledeceğiz inşallah:) Ön görüşmemde iyiydi sonuçların inşallah ekstra olumsuz bir şey ile karşılaşmayız,,

Sağlıklı oluşuna hep şükrettim ve ediyorumda diliyorum Allah'tan hep sağlıklı ol,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails