15 Mart 2010

Anneee annee!!!


Bu kelimeler beni dünyanın en mutlu insanı yapmaya yetti de arttı bile sen ne büyük mutluluksun bir kez daha şahit oldum Bana bu gün çok güzel bir armağan verdin anne oluşumu senin ağzından duymak nede güzelmiş. Telefonda bana anne anne dedin bu kadar net ilk kez bu kadar bilinçli bu kadar heyecanlı ilk kez,, Sen beni dünyanın en mutlu annesi yapıyorsun meleğim ..Çok büyük aşksın çok büyük sevinç şu sıralar her halin bambaşka güzel hep güzeldin anneciğe her gün bambaşka armağan veriyorsun dünde odanda bir baktıkki tin tin emekliyorsun gerçek bir emekleme hali bu sürünerek isteklerine zaten ulaşıyordun ama şimdi kelebeğim daha da güzel başarıyorsun.. Bu gün çok mutlu annecik sevinç dolu seni ilk öğrendiğindeki gibi içi bambaşka kalp atışları heyecan verici sabırsızlıkla eve gitmeyi bekliyor anne seni sarmak için kollarına öpmek için koklamak için bambaşka bekliyor zamanın geçmesini yanında olamayışına bir kez daha içi burkuluyor ve iç geçiriyor sonra içinden bir ses hepsi onun için diye avutuyor..Anne göklerde havalarda bulutlarda kalbi sıcacık dopdolu senin aşkınla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails