28 Aralık 2011

Yeni,yeni,yeni yepyeni yıl!


Şu son 1 yılda ne çok şey değişti hayatımızda.evimiz,işimiz alışkanlıklarımız önceliklerimiz. Ben yılın bu son günlerinde muhasebe yapmayı çok severim.Düşünürüm yaptıklarımı,yapmadıklarımı yapmak isteyipte yapamadıklarımı..iyikilerimi keşkelerimi üzüntülerimi,mutluluklarımı pişmanlıklarımı..2011 yılında acı tatlı çok şeyler yaşadık.senin bu 2 yaşında çok şeyler öğrendik birbiriize öğrettik seninle birlikte büyüdük yenilendik.

Bu 2012 yılı bize güzel gelecek hissediyorum son dönemlerde öyle çok acı veren şeyler yaşadıkki hastalıklar,ölüm haberleri,iş sıkıntıları evin sıkıntıları senin büyümendi bizim yeni hayatımıza alışmamız dı.İstiyorumki kötü olan herşey geride kalsın bu güzel yeni yılda yepyeni şeyler yaşansın.bol güneşli günler yaşayalım.artık senin beni anlıyor oluşun beni daha bir umutlandırıyor aramızdaki bu iletişimle herşeyii aşabileceğimizi düşünüyorum.

Şimdi misal ben bu satırları yazarken sende yanımda tebeşirle tahtaya resim yapıyorsun.ne beni rahatsız ediyorsun nede huysuzluk itiraf edeyim ki ben en çok bu 2 yaşta zorlandım ama en çok bu ikide büyüdüm 2012 ye daha bilinçli bir anne olarak gireceğim daha çok öğrenmiş daha çok alışmış daha çok kavramış .Daha çok tahammüllü söz veriyorum.

Yeni yıl bize hep güzellikler getirsin en başta bolca sağlık olsun,renk olsun,mutluluk olsun sevdiklerimiz her daim mutlu huzurlu işimiz gücümüz yolunda olsun.Bereket olsun,güç olsun ,şükür dolu günlerimiz olsun .Hep güzel şeyler olsun..

Çok sevinçliyim  yeni bir yılın heyecanı açmak istediğim sayfalara yeni motiveler içimde bir kıpırtı.Yeni renkler yeni ayrıntılar yeni anılar.İstediklerimin herbirini yapabilecek kadar enerji-ihtiyaçlarımızı karşılayacak kadar para- bizi ayakta  tutacak yeni umutlar- üzülmeyen dostlar- gülen gözler- kahkaha dolu bir ev- şükür dolu bir yıl istiyoruz 2012'den..
Bu istediklerimiz olsun diye uçup gitmesin diye çkardık pılıyı pırtıyı elimizdeki malzemelerden bir şeyler yapmaya çalıştık işe yaramayan kartonları-ponponları değerlendirdik ormandan topladığımız kozalakları boyadık kutuları boyadık içlerine şekeri çikolayı doldurduk hediye kutuları yaptık içlerine herkezi gülümsetecek küçük ayrıntılar sakaldık bunları yaparken çok eğlendik pek kikirdedik  geçen akşam bu yaptıklarmızı bir araya topladık.

Herşey güzel olsun diye mutlu olalım diye bir sürü gerekli gereksiz ayrıntıyı bir araya koyup gülümsedik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails