12 Ocak 2011

2010 bitmeseydi herşey bukadar çabuk geçmeseydi

Zaman nede hızlı oysa daha dün gibiydi bebek hallerin şimdi boğazımı yırtarcasına yapma deyişlerim öyle çoğaldı ki.
Ahh gaz sorunumuz bitse,ahh mamaya geçsek,ahh emeklese,ahh yürüse derken bide baktık ki büyümüşte küçülmüş edalar sarmış bile bizi.
Fazla yazamıyorum aslında ne çok biriken var kafamda bir sürü soru işareti olması gerekenler,istediklerim istemediklerim her biri engelliyor nedense belki yapmak istediklerimi yapmayışımdan yazacak enerjiyi bulamıyorum kim bilir?.
Sana dair karar aldık babacıkla her akşam bir aktivite başlattık..Her yeni gün bizim evde bir yenilik.
Dün kitap okuduk "Otobüs Tostos,Karga Gakguk,Rakun Kunkun,Kanguru Hopidik" adında 4 kitap seçtik şimdilik Otobüs tostos'tan başladık.Bu gün ise oyun hamuru vardı çalışma masasını salona  taşıdım bende bir ummalı çalışma sonrasında bin pişman ama pes yok Kirli çocuk mutlu çocuktur felsefesiyle çıktığım bu yolculukta kızmamaya karar aldım daha anlayışlı daha sakin olmaya.
Son zamanlarda en çok delirdiğim her şeyi inanılmaz derecede kirletiyor oluşun pek temizlik hastası ol masamda seni nasıl temiz bir çocuk yapacağım şimdilik hiç bilemiyorum..
Bu postuda açmışım yarım kalmış tamamlamak istedim yazacak bir sürü birikenlere bir başlangıç olsun blokta renk olsun ikimizden de 2010 yılının son gününe çekilmiş bir fotoyu iliştirmek istedim. 

2011 senden ..
Sağlık (herbirimiz için ayrı ayrı anneanne ve babaanneler başta olmak üzere),
Mutluluk (3 kişilik )
Huzur(özellikle Deniz kızımla aramızda kavgasız günler)
Başarı(babacığın yeni işinde, annenin yeni arayışlarında, Hülyanın üniversite sınavlarında)
Bereket (yeni evimizde)
şimdilik isteklerimiz..
 Bideee bol muhabbet dolu günler sevdiklerimizle
Babacıkla yeni yıla muhabbet ederek girdik tüm yılımız öyle geçsin diye sessizdi evimiz tv açmadık hiç konuşa konuşa 3'ümüz koklaşa koklaşa bir de baktıkki saat 1' geliyor bu tadda geçsin 2011 üzüntüler sıkıntılar geride kalsın güzel başlangıçlar yepyeni umutlar getirsin her yeni gün "AdaDenizkizi" anneyi üzmesin  herşey gönlümüzce olsun diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails