31 Ocak 2011

Elmalı Tuytaaaaa

Kelimeler yavaş yavaş dökülmeye başladı 3-4 kelimeli cümleler kurmaya da başladın o yarım yamalak konuşmaların ahh nasılda güzel.. Bu akşam babacık,sen ve ben elmalı turta yaptık sen evin içinde "elmalı tuytaaaaaa yaptım" diye gezmeye başladın ama bu kadar hevesle yapmana rağmen 1 tane bile yemedin.Onun yerine benim kahvemden içtin ilk defa zararlıya çok ta sevdin fincanı zor geri verdin.

Zor günler geçiriyorum şu sıra bebekliğinden beridir gelen evin içinde özgür hallerin her şeye zarar vermeye başladı eşyaları tanıman kavraman için sınırlar yasaklar koymamıştım ama artık bazı kurallar koymaya başladım evde bulduğun rahatlıkla misafirliklerde de aynı davranıyorsun çocuk yetiştirmek ne zor muş bazen öyle çaresiz kalıyorum ki ne yapacağımı bilemiyorum bu zamana dek doğru bildiklerim hiç tutmadı özgür bırak çocuk gelişsin(evin altını üstüne getirsin),kendi kendine yemek yesin kendine olan güveni artsın(2 lokmadan sonra oyun haline getirip bütün gün aç gezsin),sürekli konuş diyalog kurmayı öğrensin(gevezemi geveze bir kız olup annnnneeee deyip kaşlar çatık sana karşılık versin) şimdilik ama her şeye rağmen seninle olmak çok güzel.

Tüm zorluklara çaresiz anlarıma rağmen "elmalı tuytaaaaaaa yaptım" demen yokmu hemde seriye alıp art arda 10 kere tekrarlayarak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails