21 Ocak 2011

Yeni

3'ümüze yeni bir ev,yeni eşyalar,yeni umutlar,yeni hayeller dolu dolu dopdolu yeni günler diliyorum yeni yuvamızda. Tüm güzellikler bizimle olsun bol kahkaha,bol başarı, mutluluk almak istiyorum sadece yanımızaa.
Hemen taşınmasakta bu gün imzaları attık sen 11 yaşında olacaksın borcumuz bittiğinde. O zaman belki bu günü anımsar dün gibi daha dermiyiz acaba hani zaman su gibi akıyorya!
Bitmez bu 10 sene dedim de içimden geri bir döndüm 11 yıl arkamda kalmış bile!
Nasıl mı geçti? su gibi anlamadım bile şu 2 senedir dopdolu hayatım sen geldiğinden beri uğurlu geldin meleğim bize.. Hayellerimiz kadar olmasada istediklerimiz gerçek oluyor baksana..
Ama ne çok uğraştık değilmi umutlandık çok istedik deniz görenler olsun diye olmadı kısmet değilmiş belki daha iyi olur hepimiz için güzel anılar biriktirmek üzere yeni evimizde.. Umut dolu sularken çiçeklerimizi,bitkilerimizi yeni yeşerecek olan yeni yuvamızdaki günlerimiz gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails