17 Aralık 2011

Güzellik

Makyaj malzemelerimi senin elinden kurtarmam gerekiyordu.Çünkü herbiri parmaklanmış,bastırılmış,kırılmış ve dağılmış durumdaydı.Bir ruj sevdası ki anneanneyi çileden çıkarmış durumda.Kendime bu kadar oje almadım yemin ederim! Pembe ve kırmızının her tonu mevcut ama yinede dışarıya çıktığımızda market seanslarında oje alalım deyişlerin bitmiyor.

Benim canım rujlarım-farlarım-allıklarım darmadağan kaşla göz arasında hepsinin ara ara hakkından gelmişsin.Geçen çok sevdiğim bir ruju sürmek isteyip sürmek için açtığımda içinde ruj olmadığını farkettim anneannende kırmızı kırmızı boyadı heryeri deyip bağırtı koparmıştı neyle boyadığını bulamayıp suçu sulu boyalara atmıştık.Gördük ki sulu boyalar günahsızmış. benim yıllarca kullanmaya kıyamadığım rujum heba olmuş.

Kırdığın parfümlerimin parmakladığın kremlerimin hesabını tutmuyorum artık. Dün oyuncakçıya girdim.kendime söz versemde oyuncak almayacağım diye bazen tutamıyorum. Oyuncak makyaj malzemeleri gördüm ve hemen aldım.Eve geldiğimde gördüğün paket karşında nutkun tutuldu sana birde çikolatalı-vişneli pasta almıştım pastanın yüzüne ile bakmadın.O paket sayesinde yemeğini ışık hızıyla yedin.

Bir oyunlar bir büyülmüş küçülmüş edalarla evcilikler kendini bize yedirttin durun.Topuklı terlikleri giydin arada yürümeyi beceremeyip gidip benim ayakkabılarımdan giydin bidaha böyle alma bana dedin kızdın söylendin. İşe gittin geldin her gidişinde makyaj yaptın ,çantanı doldurdun bunların herbirini alel acele yaptın geç kaldım deyip durdun.. Beni gülümsettin..

Sabah uyurken seni öpüp kokladım gözlerini aralayıp heyecanla rujum nerde dedin.
Daha 2,5 yaşındasın ben nerelere gideyim?





Not:yeni makyaj malzemelerinle resmini çekmedim o terliklerle yürürken ki halini özellikle çünkü makina ortaya çıktığında senin keyfin kaçıyor bende keyfini bozmak istemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails