14 Ekim 2010

Tüm denemeler başarısız annelikte yine sınıfta kaldım..

Bakıyorum etrafıma herkez sözleşmiş gibi çocuk oturuyor anne yanında çocuk açıyor ağzını yiyiyor mamasını..Ben ne yaptıysam yok anneannenin önünde kuzu misali ağzını kocaman kocaman açan çocuk gitti yerine bant takılmış bir ağzılı çocuk bana geldi ..Sinir kat sayım yükselmiş durumda çok çaresizim senin karşında bütün iyi yönlerimi yemek yerken tüketiyorsun ardından yüksek sesle konuşan bir anne bırakıyorsun yerine..
Baban beni uyardı bu akşam seni aldı gitti yanımdan içim acıyıverdi ne yapıyorum diye sana bağırıyorum bu gün yaptığım türlü türlü denemeden sonra sanırım bütün iyi niyetlerimi tüketmişsin..
Her tavsiyeye uyuyorum 8 aylık bebekliğinden bu yana tabağın var kaşığın önünde mama sandalyende yemek saatinde sofradasın ısrar yok sevdiğin şeyler önünde sevmediklerin hopp annenin mideye:) tv karşına karşıydık hadi o tabularıda yıktık tabak elde gezelim belki yeriz oda yok eee açmı duracağız güzel kızım..

Sen yemek yediğinde nedense ben hafifliyorum yemediğinde ise iyi bir anne değilim izlenimine kapılıyorum buda beni kendi anneliğimde sınıfta bırakıyor bana küstün bu akşam ben çok üzüldüm acıksın bırakacağım diyorum ama bu sefer sen emmeye yoğunlaşıyorsun ne yazıkki bizim artık Sütten kesme aşamalarına geçmemiz gerekecek yoksa anne perişan sen aç sen inatçı ben inatçı 2 keçi aynı köprüde:) zor oluyor :)
Gel bir anlaşma yapalım seninle sen önündekilerin hepsini bitir sana tesisten sınırsız süt hakkı ne dersin? Hemde çok sevdiğimiz Mööö Resimleriyle olur mu?

Uyarsan yukardaki reme Sütaş devam edecek tesislerde sınırsız süt üretmeye aksi taktirde tesisleri kapatacağız üzüntüyle ..


:) İnek en sevdiğin hayvan senin sabah bu resimleri gösterip sana yemek yemeyişini mizahsal anlatacağım bu günden itibaren farklı bir yol izleyeceğiz yemek yemede.. Anne çok çalışacak sınıfı geçecek inşallah..

2 yorum:

  1. İnşallah denemelerden sen galip cıkarsın tatlım :)) ben yiğite hep ama hep oyalayarak yemek yedirdim mama sandelyesinin masasında caydanlıktan tut bardaklar sular meyveler aklına ne gelirse boya kalemleri defter....ve bunlar gün gectikçe höbek haline geldi ama bi şekilde yedirmeyi başardım cok yoruldum ne yalan söyleyim ve sorunsuz yemek yiyen anne ve bebişlerini hep icten ice kıskandım :(( ve hep dedimki cocuk büyütürken beni en cok zorlayan ona yemek yedirmek hem de 7 ay cektiğimiz kolik sancılarına ve uykusuz gecelere rağmen :(( allah yardımcımız olsun inşallah :))

    YanıtlaSil
  2. bu gün hiç ısrarcı olmadım yee diye az yedi ama bende vitamin ağırlıklı şeylere yöneldim birde böyle deneyeceğiz bakalım annelik çok zor inşallah en kısa zamanda bizde atlatırız sevindim şimdi yemesine sağlıklı olmaları asıl önemli olan ama ana yüraği işte dayanmıyor:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails