15 Ekim 2010

Buzlara gittik biz üşüdük bile ama daha kış gelmeden yazın ortasında..

Arzu teysen facebookta seninle buzda çekindiğimiz resme yorum yapmış ne işiniz var orada biz orjinallerini gördük bunlar çakma diye :) çok güldüm o yoruma düşünmeden de edemedim buz tatile seninle gitsek nasıl olurdu diye sen soğuk iklim seversin aslında buram buram terlersin kış gününde yanağını pencereye dayayıp yatarsın pencere önlerinde buzdan heykellere mutlu mesut kalırdın öylece sonrada köhhh kööhh anne ilaç şişeleri senin peşinde.. pek bir kafiyeli yazar oldum unutmuşum yazmayı yazmaya yazmaya sogumuşum birazda.. önceden tek solukta bir sayfa ben cümlenin ortasından sonundan yakalıyorum ama ısınacağım 2 aylık bir aradan sonra tekrar post yazmaya.. yaz tatilimiz dolu dolu geçti neler var anlatacak neler..Forum İstanbul'daki Macig İce'a gittik 1 ay önce büyük bir hüsranla çıktık biz babacıkla sense hayranlıkla izledin buz heykelleri belkide biz Ice Hotel Gibi bir yer bekledik ondan hüsrana uğradık bilemiyorum ama çok kayda değer bulmadım inşallah biraz daha büyüdüğünde seni Ice Hotel'e götürmek kısmet olur ikinci kez seninle gezeriz Buz Dünyasını dokundun buzlara ellerin üşüdü burnun kıpkırmızı oldu sonra alışveriş merkezinde Viking heykellerini inceledik birlikte..


Bir kaç resim de Orjinal Buz dünyası Ice Hotel'in içinden

Anne baba keyif yapıyor sen daha dünyada yokkene..
 Buz Hotel 2008 yılı

Annenin eski anne olmadan önceki halinden..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails