15 Ekim 2010

Babaannemiz Okuyor..

Az önce telefon çaldı ben bir tedirgin şu an gecenin 3'ü kimdir diye! babaannen oda yatmamış besbelli..
Ne sordu bil bakalım? Ada Deniz'in blog adresini:) Uyuyor olsaydım bu soru çok abzurt gelirdi bana ama bloga yazdığımı biliyordu neyseki
Onu biraz kıskandırayım istedim resimleri görünce daha da kızacaktır eminim hem konuya küçük bir anımızı da ekleyelim halacık resimleri merak etmiştir onun merakını da giderilim bu post çok amaçlı oldu baya hem babaanneye hem halaya süpriz hemde Deniz'in pasta üfleme sanatından birkaç kare..






 Aliş'in 1 yaş doğum günü resimlerini paylaşıyoruz ..Ona sağlıklı sıhhatli güzel bir yaşam diliyoruz anneciğiyle..


Dedeye ufak bir hediye o akşamdan güzel bir resim.. Aliş ve Ada Deniz dedeciğin kucağında.. 
Ps: babaannecik bir zahmet Halacığa ve Dedye postu göster:)
Hiç kızmada benim niye resmim yok diye bu pc de hiç resminiz yok olanlardan koydum birşeyler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails