15 Ekim 2010

Huuu Huuu Komşu komşu beni kalbinize alırmısınız?

Komşularımızı çok seviyorsun bahçe kapısından girdiğimizde hemen Ramazana!a sesleniyor camlarına vurarak hemde nananaaaaaan diye hemde dönmeyen dilinle cam açılınca hopp  alınıyorsun içeriye,
Ben iki seferdir yalnız çıkıyorum eve yalnız başına durmaz dememe rağmen duruyorsun beni şaşırtırcasına yukarıya çıkınca hemen diafondan arıyorum aşağıyı "duruyor mu?" evet duruyor cevabını alıyorum
İçim rahatlıyor alışmana insanlara başka evlere başka ailelere arkadaş kurmana komşuluk etmene çokk mutlu oluyorum.

Dış kapıyı açtığımızda da aynı sahne bir kaçısın var yan komşuya alın beni der gibi bağırıyorsun "Abiiiiiiiiii-Abaaaaaaaaa" diye açıyorlar yinee hop içeriye 7 ve 10 yaşlarında Sude abla ve Taha abi'de çok seviyor seni onların dünyasında çok eğleniyorsun tüm oyuncaklar değişik bolca kalem boya ve karıştırılası kutular senin merakın karşısında yenik düşüyor bütün kağıtlar dağılmış,bütün boyalar denenmiş ve kutular saçılmış geri alıyorum seni ama onlar çokk çokk memnun..

Dün sokakta yürürken yanımızdan geçen kıza abla diye bağırman durup hiç tanımadığımız biriyle sevişmeniz,

Geçen parkta yaşlı bir amcaya "dede dede" diye kendini paralarcasına bağırışın ve amcanın o yaşlı haliyle gidip sana çikolata getirişi,

Ve beni bunlar olurken hiç takmayışın..

Ne zaman büyüdü diye soruyorum şu sıralar kendime ben daha doymamıştım ki bebekliğine daha çok isterdim göhsümde uyutmayı seni,

Bir gün bir pencereden gidecekmisin sende kapı açılıcanca tutamayacakmıyım şimdiki gibi hızla akacakmısın ellerimden düşünüyorum..Hiç tanımadıklarınla can ciğer olup sevgili olacakmısın..

Ama mutluyum seni doğurmadan önce anne olmaktan korktuğum bir canın sorumluluğunu alamamaktı onu eğitememekti ona insanları sevdirememek ti..Bunun kararını verebilmek için tam 10 yıl düşündüm..

Ama yanılıyorum sen insanları çok seviyorsun hemde sokaktaki ablayı durup seni okşatana dek, parktaki tanımadığımız dededen çikolata alana dek komşularda kendine nazar değmesin diye okutup üfletene dek öyle çok seviliyor ve seviyorsun ki işte bununla gurur duyuyorum..

İstiyorum ki bir sürü eller tut hiç bırakma dostların olsun yanında,arkanda,önünde sağında solunda ve kalbinde sev sevil istiyorum bu hayatta miniğim komşular edin kendine şimdi olduğu gibi senden tek istediğim bu İnsaları sev sadece sev herşeye ve herkeze rağmen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails