12 Ağustos 2011

Zaman..

Güçlü olmak artık beni yoruyor herkese karşı dimdik olmak...arkasında durmak attığım her adımın yoruyor...Ki buralarda bilmem hangi uykunun hangi köşesinde…beklemedeyim hiç gelmeyecek olanı..
Uyan doğrul seni bekliyor düş değil gerçek seni bekliyor...
Yanımdaymışsın yalanına kendimi kandırırken derdin tam orta yerine düştüğümün farkında değildim elbet
kimseye arka bahçelerimden geçen katarların ağırlığını duyurmadım duymayın da artık beni bir yerlerde hep yanlış yapmanın telaşlı kıpırtısını yaşıyorken o yanlışın artık sonsuza dek düzeltilemeyeceğini bilmenin kıstırılmışlığı ile pusuyorum bazen....uzun süre gecelere küsüyorum...uzun süre kendime küsüyorum...uzun süre kaleme...kağıda küsüyorum...hayata küsüyorum
Denizin en sığ yerinden başladık yol almaya şimdi kara görünmüyor gerimizde…bugün mektuplarımı postalamak için çıktım sokağa en iyi kendime yazarım ben...`kış´ dedim, `henüz gitmek için hazırlık yapmıyor´...hala (d)üşüyorum..
Sen acıyı biriktirmeyi seversin .sen biriktirmeyi seversin....hadi devam et şimdi…kuru yaprakları...deniz taşlarını… gözyaşını… sorulamamış soruları …senden kalan sesleri… yaşanamamış paylaşılmışlıkları..birlikte harcamak üzere kalbinde biriktirilmiş zamanları ve hüznü…ve özlemi biriktirmeyi…
Siyah dedim en güzel taşıdığım renk...ve herkesin üzerinden akan renk...
Şimdi bunca karanlığın üstüne oturup bir mektup yazmalı ilkbahara
ve yaz´a`hadi renklerini topla da gel´ demeli...
Sen de sıcağı pek sevmezsin …güz´ü severdin sende…son baharı severdinbu yüzden mi hep sonbaharlarda sevdik biz..
Sonbahar gibi hep kaynayan bir neşeyle savrulurdun hayatın içinde
yaprak yaprak… yön seçmeden…Ben yüzüme kondurduğum hüzünle boyardım her şeyi…sen hazan yüzlüm olurdun …yağmur da başladı … Rüzgarın en delisi beni buluyor yine…O an, `dünyayı karış karış dolaşsam´ diyorum kendime...
Gülümsüyorsun...ne de çok yakışıyor gözlerine tebessüm…ki gözlerin hep güler(di) senin…şimdi Dünyayı karışlamayı unutuyorum gözlerinde...martıları da seversin sen …Gülümsüyorsun yine..
Ne de çok yakışıyor gözlerine tebessüm…
Oysa ben bugün kendime mektuplarımı postalamak için çıkmıştım sokağa...martılar dolan gözlerinde yitiverdim...
Bir an da… hiç olmayacak bir zamanda…
Bitmek varsa eğer..geçmişi ak sayfalara kaydedecek ..silmeyecek beyaza boyayacak zaman bitti ..
Bir an da..hiç olmayacak bir zamanda..
Kahraman Tazeoğlu
Zaman' rağmen Yol Arkadaşım'a
Not:Gökyüzüne baktığımda neleri hissettiği anlatamasamda Zamanın bizden çaldığı zamanların birinde..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails