18 Ağustos 2011

En sevdiğin

Senin şu iki senelik hayatında en sevdiklerini sıralarsak bebeklikteyken meme emmek,suda oynamak şimdilerde ise bunu yerine denizde yüzmek..
Bir başka çok sevdiğn var ki..
Resim Yapmak..
Resim yapmayla henüz 17 aylıkken tanıştın o gün bugün aranızda nasıl bir bağ var ben bile çözemedim.Evde duvarda asılı parmak boya tablonu eve her yeni gelene gösterip ben yaptım diyorsun gurur duyarcasına
Sulu boya yada parmak boya resim yapmak bebekliğinden beri senin en büyük vazgeçilmezin..
Seni resimle uğraşırken seyretmek öyle zevk veriyorki..Kendinden geçiyorsun uyuşuyorsun atölyede de böylesin çok ama çok mutlu bir ifadeye bürünüyorsun ..Sadece resim yaparken susuyorsun içine kapanıyor farklı bir boyuta geçiyorsun.
Çikolata ve Dondurma olursa bununla beraber zevkten dört köşe evde çığlığı basıyorsun..
Bizede sadece seni öylece izlemek kalıyor..


Yazmak istedim..Birgün bu alanda çok çok başarılı olursan çocukluğuna inmen gerekebilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails