03 Haziran 2010

Mucize

Babacığın bir rüya görüp çok etkilenmişti,hayatımıza gelişin o rüya ile başladı ...

Minik bir kız çocuğu beyaz elbiseli 1 yaşlarında saklanmaç oynuyor  babacığın öyle  çok tuhaf olmuştu ki günlerce rüyanın etkisinde kalmıştı hem hüzünlü hem çok mutlu..

Rüyayı benimle paylaştığında  içim çok buruldu heyecanını görünce gözlerim yaşardı Babacığının seni ne kadar istediğini görüp ve 10 senenin sonunda evet dedik bizimde artık bir çocuğumuz olmalı!!

Sonra  düşündüm.. günlerce... her düşündüğümde içim sıcacık oldu!Gözlerim güldü! Tarifsiz bir mutluluk kapladı içimi heyecanlandım ve hayatın akışına kadere bıraktım  herşeyi ama içim sıcacık..

Sonrasında taa 10 yıl önceden koyulmuş ismiyle Deniz Girdi hayatımıza...

Tahmini olarak 10 eylül gibi düşüyor minik bir cenin annenin karnına.. Hemde mucizeyi yaşatarak karar aldığımız günün hemen 35 gün sonrasına 14/10/2008 'de küçücük bir aletle öğreniyorlar anne çok ağlıyor ilk öğrendiğinde korkuyor böyle bir dünya'ya getireceği meleği mutlu edememekten..

Zaman geçiyor geçiyor tatlı heyecanlar kimseye söylemeyelim süpriz olsun diye aldığımız karara kimsenin uymadığını gördüğümüzde gülüyoruz...

Meleğimle tanışıyorum Doktorumuz Onur bey aaa bakın mercimeğimiz burda diyor anne yine çok tuhaf seviniyor anlamaya çalışıyor bir rüyanın içinde bilemiyor ne olduğunu ne yaşadığını içinde nasıl bir hazine sakladığını..

Günler geçiyor tatlı tatlı ilk heyecanlar karnım büyüyor her yeni gün bana özel! kendimi o kadar özel hissettimki hamileyken.. Artık bebek 5,5 aylık renkli Doner'de izlemeye gidiyoruz bebeği heyecan dorukta Deniz Kızı'yla tanışacağız karnımda anneye nasıl tekmeler attığını izleyeceğiz babacıkla
Ekran açılır açılmaz  tutamıyorum gözyaşlarımıı yine yine mutluktan ağlıyorum hayatımda 2. Kez..

Kendimi en özel hissettiğim 9 Ay el bebek gül bebek bakılıyorum öyle huzurlu bir hamilelik yaşıyorum ki her şey normal hergün 3 bardak içtiğim taze sıkılmış meyva suları organik sebze meyvalardan aldığım 28 kilo dışında:) Hayatımdaki herkeze nasıl teşekkür etsem azdır bana hayatımın en güzel günlerini yaşattıkları için benimle Deniz kızının her anını paylaştıkları için ilgileri için ...

03/06/2009 sabahı 9:30 suları hazırlık başlıyor Anne küçük sevgiliyle konuşuyor ona burayı bildiği en özel cümlelerle anlatıyor... Biraz yalan söylüyor biraz kandırıyor gerçeklerden bahsetmiyor veeee Ameliyahanede gözleri gülerek kalp atışlarını tekmelerini duyarak gözlerini kapıyor..

Uyadığımda Onur beyin yanıma gelip elimi tutup iyimisin dediğinde "Kızım nasıl iyimi" dediğimi hatırlıyorum oda bana "Pamuk prenses çok iyi" giydiriyorlar şimdi hazırlanıyor seninle tanışmaya sen nasılsın deyip ben iyiyim lütfen hemen bebeğimi görelim dediğimi hatırlıyorum.. Orda başladı Deniz kızımın hayatımda ki Öncülüğü ...İlk sıraya yerleşmasi...

Odama çıktığımda Deniz Kızımı beklerken süslenip püslendim ...Kapı açıldı minicik bir prenses beyazlar içinde küçücük yanaklar çilek gibi bende duygu seli tarifsiz kelimelerde karşılığı olmayan bir mutluluk Küçücük minnacık güzeller güzeli elleri pamuk gibi mis kokulu bir Prenses..............................

Kokusu hala burnumda tutmaya kıyamadığım koklamaya doyamadığım sevmelere sığdıramadığım Küçük kızım hep büyüdü sevgin içimde karnıma ilk düştüğün günden itibaren bana hep İyiki dedirttin..Uykusuz gecelerde canım çok yandığında senin olmayışını aklımdan bile hiç geçirmedim..İyiki varsın hayatımda iyiki benim kızım oldun Seni öyle çok sevdim ki daima.......

Karnıma ilk düştüğün günden itibaren bana en gerçek mucize'yi yaşattın Allah'ın varlığına birliğine,dirliğine hep şükrettim daha da eder oldum hayatıma güneş gibi doğdun karanlık günleri geride bıraktın Işık oldun hep güzellikler yaşattın seninle tam dolu dolu 1 yıl geçirdik hiç bir geceyi ayrı geçirmedik hep kokunla uyudum hep 1 adım uzağımdaydın yanıbaşımdaydın her yaptığın her yaşattığın dünyanın en mutlu insanı yapıyor beni ...

Sabah ki hediyeni de unutmuş değilim tam 3 dk kimseye tutunmadan ayakta duruşun bana gurur verdi
Hep dimdik olmanı diliyorum bu hayatta bu gün ki gibi sapasağlam onurlu ve gururlu olmanı sana vereceğim en güzel hediye seni bu vatana'millete ailene en başta bizi yarata karşı hayırlı güzel bir evlat olarak yetişmen . Gerisi öyle boş ve anlamsız ki! Sen bizim deniz Kızımızsın bunu hiç unutma Çok seviyoruz seni güçlü ol onurlu ol saygılı ol ve heppp çok mutlu ol,iyi yaşa hep dostların olsun daima yanında yüzündeki gülüşler hiç azalmasın nerede nasıl olursan ol biz seninleyiz bir gün bu mektubu okuduğunda ben yine aynı şeyleri yazıyor olacağım daha dolu dolu anılarla İnşallah...

Güzel yaşlara güzel kızım bu gün 1 Yaşındasın bu senin başlangıç çizgin en güzelini yaşa hayatında sen bir gün bu kelimeleri çocuklaırna yaz inşallah mutlulukla...

En mutlu çok mutlu oldğum günün yıldönümünde seni kollarıma aldığım saatlerde yazıyorum ,,
Annen.

Hayatımdaki en gerçek tanıklık ettiğim Mucize Ada Deniz'in gelişi ..ne güzeldi gelişin meleğim
"Bu dünyada herkezin bir "ADA'sı olmalı"


Sana hitafen dinlediğim sanada bebekliğinden beri dinlettiğim bu şarkı ikimizin Meleğim..
Bizim şarkımız

1 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsın.. karnında küçük mercimeğin olduğunu beraber öğrenmiştik heyecanla beklemiştik doğuşunu zaten senin karnındayken bile sanki oda bizimle yaşıyor gibiydi onunla konuşurduk anlatırdık üzüldüğünde sevindiğinde tekme atardı sonra o cadının karnında gün geçtikçe büyüyüşü ve sonunda 03.06.2009 çilek bi kızın yanımıza gelişi llk o gelmişti giydirmişlerdi o kadar masumduki hala oyle ogün kadar masum büsbüyük elleri ayakları vardı o kadar tatlıydıki sonra sen geldin ve bebeğinle tanıştın yüzünden hayatının en mutlu anı olduğu anlaşılıyordu aradan tam 1 sene geçti o küçük tatlı kız biraz cadılaştı ama ne kadar cadı olursa olsun o bizim bitanemiz sen de öylesin hayatımda çok büyük yeriniz var benim minik kuşum iyiki doğmuş iyiki var dedğin gibi ne olursa olsun bende hep onun yanında olucam sana anltamadıklarını bana anlatıcak :) eminim ki sende çatlıcaksın neyse tekrar ikiyi doğdun prenses seni çok seven teyzen ...(Hülya)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails