04 Şubat 2010

Sevgili arkadaşımdan Nihan'dan gelen mektup



Yavru ve minik kartaldan deniz kızına........

Merhaba arkadaşım deniz öncelikle mektubun için teşekkür ederim.Bu benim ilk mektubum seninle ilklerimizi paylaşıyoruz.Aslında seninle tanışmamız 2008 yılının Kurban Bayramı tatilinde olmuş sen annenin karnındayken ankaraya gelmişin bende annemin karnındaydım oysa ama annem varlığımdan habersizdi.İlk telapatimizi seninle orda kurmuştuk uzaktan uzağa nasılda anlaşmıştık seninle.Ve ne kadarda gezmiştik soğuk Ankara havasında seninle.

Mektubunda anlattığına göre senin dişlerin varmış ama benim daha yok dişlerim sürekli kaşıyorum dişlerimi galiba biraz da acıyor çıkar çıkmaz annemi ısırmayı düşünüyorum.Nasıl fikir sence :) Senin o yürüteç dediğin aletten anneme söyledim o da bana sürpriz yapacakmış ama ısrar edince dayanamadı söyledi siparişini vermiş geliyormuş, oley bende özgür olacağım dolaşacağım evde her şeye ellicem, kıracam, dökeceğim.Bakalım bizimkiler ne yapacak bu durumda.

Deniz arkadaşım ben bu aralar yeni yeni şeyler öğrenmeye başladım.Artık tepkimi veriyorum her şeye kızmayı da öğrendim.Annem beni kucağına almayınca bir bağırıyorum annem hemen alıyor.Hatta annemin beni bırakıp ta ilk işe gittiği gün evi anneannemin başına yıktım bağırmaktan, ağlamaktan sonra bir baktım ben ağlayınca annem geldi ama o da ağlayarak sonra çok üzüldüm anneme.Artık ağlamıyor onu uslu uslu bekliyorum.Beklerken biraz sıkılıyorum ama olsun annemi görünce mutluluktan havalara uçuyorum.Mutlu olunca da keyfime diyecek yok.Anneme üüüüüü üüüüüüüü diye şarkı söylüyorum.Ve hemen annemin yaptığı tatlı sütlerden içiyorum kendime geliyorum.Annem bu işi biliyor ya çok güzel yapıyor bu sütü.İçine sadece sevgisini değil bana duyduğu özleminde tadını alıyorum.Deniz arkadaşım Seninle bir ortak noktamız daha varmış galiba sanada anneannen bakıyomuş, banada anneannem bakıyor.Ben çok seviyorum anneannemi hem annem gibi değil ne istersem yapıyor.Bende şımarıyorum.

Deniz arkadaşım bir aksilik olmazsa biz senin doğum gününde İstanbula gelecekmişiz.Beraber doğum gününü kutlarız.Sonrada sen bana oyuncaklarını gösterirsin birlikte oynarız.Haaa bu arada geçen annem söyledi sen bir akvaryuma gitmişin İstanbulda benide götür tamam mı anlaştıkmı.

Bende senin gibi annemi çok özlüyorum.Ama babam geldiği zaman annemi unutuyorum.Acıkınca annemi hatırlıyorum sadece, ama olsun yınede ikiside beni çok seviyorlar bende onları seviyorum.Yazın gelince bol bol konuşur gezeriz ve yaramazlık yaparız Deniz arkadaşım.Şimdilik anlatacaklarım bu kadar seni çok seviyorum ilk arkadaşım benim.Seni seven arkadaşın

MİNİK VE YAVRU KARTAL NİHAN
5 aylık kocaman genç kız :) Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails