05 Şubat 2010

Oyuncak'çıııııı geldi Hanıııııımmmmmm:)

Bana bu sözleri anımsatıyor nedense oyuncak almaya gidişimiz ve gelişimiz:) Eskilerden bohçacılar gezermiş kapı kapı bizde sana oyuncak almak için oyuncakçı oyuncakçı gezdik sonunda babanın içine sinen bir mağazadan çokkk cici oyuncaklar aldık..

Baban eğlenebilceğin ben ise öğrenebileceğim şeyler aradık durduk babacığın sana kendinin de içine girdiği toplarla dolu bir oyun havuzu aldı pek sevmedin biraz korktun bizde havuzun içine seninle birlikte girdik:))


Bende senin çok sevdiğin bir şeyi aldım zıp zıp o kadar çok eğlendin ki seni öyle mutlu görmek dünyalara değerdi bebeğim.. seninle birlikte zıplamaktan resmini çekemedim çok gülümsedin meleğim..İçimden hayatın boyunca hep böyle gülmsemeni diledim,, (Ve hatta hemen mektup yazmalıyız bundan Nihan'a bahsetmeliyiz yaşadığın bu çok güzel duyguyu onunla paylaşmalısın hafta sonu yazacağız,zıp zıptan zorla indiğinide eklemeyi unutmayalım!!)
Oyuncakları gördüğünde yüz ifaden dünyalara değerdi meleğim Konuşan bebeğin anne diyor,papağanının renkleri çok güzel ve kumaştan topunun içinde bir ail var meleğim..

Veeee beklenen bebek emekleyen bebek senden beklediğimiz biraz geç kaldığın bir davranışı bebekle sana hatırlatmak istedik bebek hem konuyor hem emekliyor ve ne ilginçtirki bebeğin adıda Dennis:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails