04 Şubat 2010

Ada Deniz'in ilk mektubu..


Mektup 26/01/2010’da yazıldı annem yoğun işlerinden dolayı yeni bilgisayara geçebiliyor..


Ada Deniz’in ilk mektubu,,,

Sevgili arkadaşım Nihan seninle henüz tanışmadık ama annem ve babam senden ve ailenden çok bahsetti. Bizim birlikte gideceğimiz bir tatil bile düşlemişler ama bizim gelişimiz planlarını alt üst etmiş:) Ama sana fikrim ben o tatil işini pek sevmedim Bunlar hepsi bir arada bize hiç yaramazlık yaptırmazlar ama biz seninle bir plan yapıp onlara tatillerini zehir edebiliriz Umarım seninle çok ortak noktamız olacaktır. Daha şimdiden çok ortak noktamız var annem bahsetti sende biberonla annenin sütünü içmeyi sevmiyormuşsun bende sevmiyorum yani annemin sütü severek içtiğim tek şey niçin o tuhaf şeyle içmek zorunda kalalım ki! Bizde veriyoruz tepkimizi Anneciğim çok üzüldü bende üzüldüm o yüzden kaşıkla içmeyi kabul ettim sende öyle yapmışsın bebek dayanışması bu olsa gerek tuttum seni!

Sana son günlerimden bahsedeyim biraz; beni yürüteç diye bir şeye koyuyorlar o kadar çok seviyorum i o şeyi her şeye dokunabiliyorum onun sayesinde mükemmel bir duygu birkaç annemin istemediği şeyleri de yapıyorum ama annem onlara yaramazlık diyor ama seviyorum ben bu duyguyu büyümek bu olsa gerek! Bu arada o aletten annenle babana söyle sanda alsınlar Adı yürüteç:)

Sen şimdi her şeyi iyi izle iyi gör onlar sana ileride lazım olacaktır. Biliyorsun ben senden biraz daha büyüğüm bu konuda Bide dişlerim var onlarda çok iyi şeyler:) her şeyi kolayca yiyebiliyorsun bide çiğnemeyi öğreniyorsun ben muzu seviyorum sana da öneririm. Dişler çıkarken biraz biraz sıkıntılı oluyor ama güçlü ol aynı sancıları ben yaşadım ama sıktım dişimi 1 günde anneciğime 3 diş verdim sende annene böyle bir sürpriz yapabilirsin:) Benim anneciğim çok mutlu oldu sevinçten gözleri yaşardı Arzu teysemde çok duygulanır kesin Bu anne milleti çok duygusal her şeye ağlıyorlar ama seviyorum ben anneciğimi çok oda beni çok seviyor işten geliyor koynunda uyumak gibisi yok Şu anda anneciğimin koynundayım kokusu bir harika canım annem sütlerde bu günde çok güzel olmuş:) Sende sütünü içmişsindir seninkilerde çok güzeldir eminim annem sütüne bol miktarda sevgi katıyor tadı bir harika

Nihan arkadaşım benim anlatacaklarım bu kadar bize geldiğinde daha ayrıntılı konuşuruz. Benim küçük bir hayvanat bahçem var onlarla da oynarız onlarla sen bu büyük milletini çok takma kafana göre takıl onlar bizim çabucak büyümemizi istiyorlar bence tadını çıkar. Büyümek çokta iyi değilmiş bize gelen bütün teyselerim şöyle diyor “Ahh keşke bizde çocuk olsaydık” diye ben anladım o yüzden çocuk kalacağım Bu benim ilk mektubum ama annem bana öğretecek sana daha çok mektuplar yazacağım sen de bana yaz olur mu? Annene söyle yazsın ben öyle yaptım Çok seviyorum annemi ama aramızda kalsın babacığıma biraz torpil geçiyorum onu çok özlüyorum çok çalışıyor sakın söyleme anneme:)Seni sevgiye Kucaklıyorum…

Ada Deniz arkadaşın…

(Ada Deniz 8 Aylık İstanbul)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails