06 Ocak 2012

Hayat her daim böyle güzel olsa!

Tek temennim şu sıralar sağlıklı oluşumuz gözümün önüne hep güzel şeyler koyuyorum ki güzel düşüneyim.İstiyorum ki  hayat her daim böylesi güzel olsun.

Ne babacığın işsiz kalışı nede aynı zamanlamada benim işten ayrılışım nede evdeki bütün beyaz eşyaların bozuluşu herşeyin böylesi üst üste gelişi hiç mi hiç umrumuzda olmasın.

Gerçekten bu kadar üst üsteyken herşey moralim çok yüksek içim kıpır kıpır çok şükrediyorum halimize sağlıklı oluşuna.Geçen akşam yaşadığımız korkulardan sonra hayata daha bir güzel bakasım var.

Geçen gece kolun çıktı kırık yerinden hayatımız karardı birkaç saatliğine öldük te dirildik sanki babacıkla. nasıl şükrettik bir bilsen bu denli güzel oluşuna nasıl dua ettik şifa bekleyen herkeze nasıl minnettar olduk o kolunu tedavi eden doktora.Tedaviden sonra gülen gözleri gördükya aşarız bu günleride..

Aslında dışarıdan öyle görünmese de bize bu sıralar  hayat pek bir güzel öğlene kadar yatış akşamüstü uzun uzun mutfak seansları geç saat uyumalar-yiyişmeler-sevişmeler-oyunlar..


Gelsin hayat bildiği gibi şarkısı dilimde içim güzel şeylerle dolu. Hissediyorum herşey güzel olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails