22 Ocak 2012

Altımı-Üstü mü?

10 gün kadar hayatımda ilk kez isteğim dışında işsiz kaldım bebekliğinde kendi isteğimle ara verdiğim zamanlar hariç!
2012'ye hiç iyi başlamayamadım-dık hem babacık işine ara verdi hem ben işten çıkarıldım.Şimdi çok iyi olmuş ohh be desemde 10 gün kadar pek bir karamsar gezindim durdum.Hayat işte sana birşeyleri bazen acıtarak yaşatıyor.
Demiş ya Şems-i Tebrizi 40 Altın Kuralında "Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir" diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?
Tam da hislerime tercüman olmuş gibi anladım ki hayatımın altı üstünden daha güzelmiş pek bir huzurlu ve mutlu ve de umutluyum yeni işimde.Ekonomik olarak ta daha bir tatmin oldum ve gelecek beklentim daha yüksek yani önüm açık.
İşsizlik günlerimizde anneannede kaldık ohh mis orman havası sen bize biz sana doyduk.Yapmaktan hoşlandığımız her şeyi bolcana yaptık.Gezmeye-tozmaya-köye doyamadık.Orman yaptık-mantara çıktık-çiçek topladık-köye indik kümesten yumurta topladık-yedik içtik hayatımıza pek bir keyif kattık.Dönmeye yakın üşüttük hasta olduk sonra evimize döndük.Döner dönmez işimize gücümüze sarıldık.Şansımız yaver gitti ki ikimizde daha mutlu olacağımız işlere imza attık.Hayat bize neler yaşatır bilinmez ama en güzeli olsun temennisinde bulunuyoruz.
Biz karar verdik ki hayatımızın altı üstünden daha bir güzelmiş şu kısacık zamana sığdırdığımız güzelliklere bakılırsa!!
Hayatımızın altından kareler...
Hiç bir zaman umutsuz olma demişya büyüklerimiz gün doğmadan neler doğar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails