05 Temmuz 2011

Yanında olmasamda gözlerimi kapattığımda;

Biliyorum iyisin mutlusun özledim hemde çok 2 gece oldu daha oysa.. Gözlerimi kapattığımda yüzün geliyor aklıma..
Dün gece yastığını kokladım, odandaki eşyalara dokundum, saç fırçanda bir kaç saç telini okşadım..
Hayatıma gelişine,oluşuna, varlığına sağlığına bir kere daha şükrettim..
Şimdi düşünüyorum hafta sonu kavuştuğumuzdaki özlemi seninle geçireceğimmiz zamanın daha bir kıymetli olacağını,
Biz olmasakta orda mutlu olduğunu bilmeyi dilediğince koşup çimlerde yuvarlanıp ağaç dallarından meyva yediğini, kulaklarına kiraz takışını ,üstünü ıslatışını ,denize girmeni,kumlara serilmeni ve herbirinden çok mutlu olduğunu bilmeyi görmeyi o zaman özlemin biraz azalıyor..

Hayat ne tuhaf değilmi oysa yapma diye bağırdığım yaramazlıkları arıyorum evin toplu olması kanıma dokunuyor..Ne yemek yapasım nede yiyesim var oysa bir sürü plan program yapmıştım yokluğuna dair 2 koca seneden sonra geceleri akşamları kendimize ayırmaya dair..

Hayatımızda hep ol yinede koşturmaca,ağlama sesleri,bağırma kavga kahkalarımızı çoğalt yanımızda yanıbaşımızda kal şimdi 1 saatlik mesafedesin çok vurursa kafamıza bir bakmışız yanındayız sabah seni tekrar orda bırakıp işe gelme pahasına...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails