06 Eylül 2010

Hep keyif günü çok keyif günü annecikle..

Anne hızlı ve ani aldığı bir kararla artık sadece ve sadece Anne.. İş kadını değil çalışan bir anne değil hayatının bu en güzel günlerini sadece sana adamış ve senin her güzel anına tanıklık etmek isteyen sadece ANNE.. Kariyerimin zirvesinde hızla alınmış bir kararla 11 yıllık iş hayatımı ve çalıtığım işi bıraktım tüm vaktimi enerjimi sana harcamaya karar verdim ve hiç ardıma bile bakmadım beni tanıyanlar bu duruma öyle çok şaşırdılar ki senin annen tam bir işkolikti hamileliğinin 9. ayının son günlerine kadar çalıştı ve doğurmak üzereyken bile uzun iş seyahatlerine çıktı sen daha bir kaç günlük bebekken bir elinde dosyalar bir elinde biberonla kucağında seninle evde dolaştı kendi bile inanamadı bir gün böyle bir karar alacağına ve kendi çocuğunu kendi yetiştirmek isteyeceğine..tam 1 yıldır her gün eve seni emzirmeye gelmeler beni öyle yormuşki  artık her gün keyif günü bizim için 1 ayı geçti beraberiz seninle yeniden sadece anneliğin keyfini çıkartıyoruz her günümüz her anımız birlikte ve çok seviyoruz bu hallerimizi diliyoruz kimse bozmasın keyfimizi:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails