06 Eylül 2010

Ada Deniz'in Tatil keyfi..


Nerden başlasak anlatmaya nasıl başlasak yazmaya bilemiyorum ama öyle dolu dolu zamanlar o kadar çok paylaşılası anılar birktirdik ki; Ankara maceramız'dan sonra Bodrum'daydın senin bizimle ilk yaz tatilindi çok güzel geçti sen bize dolu dolu bir tatil yaşattın o kadar güzel armağanlar verdinki ilk adımlarını orda attın çoğu ilk deneyimleini orada yaşadın doyasıya denize girdin havuzdan hiç çıkmadın peşinden koşturdun durdun ilk tiyatronu izledin ilk kez uçağa bindin bir sürü bir sürü yazacak şeyimiz var fakat bu blog çok yavaş vebeni çıldırtıyor resim yüklemekte zorlanıyorum saatlrimi alıyor ve benim seninle ilgilenmekten hiç mi hiç vaktim yok şimdilik bir başlangıç devamı hızla gelecek ...
yalnız başına ilk yürüdüğün an bir gece vakti iskelenin üstünde elimizi bırkatın sakince podyumda yürür gibi yürüdün özgürce hiç düşmeden hayatında hep böyle olmanı diledim içimden güçlü kimseyetutunmadan sımsıkı adımlarla ilerlemeni tüm hayatının tatil tadında geçmesini ve senin herşeyin ardından böyle mükemmel keyif almanı...

Seni Seviyoruz Meleğim hep seveceğiz ailen olarak senin hep elini tutacağız sen bir gün yine bizim elimizi bırakıp gitmek istesende ögürce biz hep seni izliyor olacağız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails