03 Nisan 2010

Uykudayız,,


Hafta sonuna bir sürü planlar varken uyumak istiyorsun,,Hava çok güzel sıcacık dışarısı cıvıl cıvıl ama sen bütün bir hafta parktaydın şimdide uyumak istiyorsun,,Ben de engel olmuyorum çünkü uyumadığında hıçınlaşıyorsun,,Bebekken de çok uyuduğun için endişelenip seni doktora götürüşümüz doktorunda bize kızıp o daha bebek uyuyacakki büyüyecek herşey normal bu günleri çok arayacaksınız deyip bizi geri yollaması geliyor aklıma içimden gülüyorum,Sonraları uykusuz gecelerde o uyku hallerini çok özlemiştim.Ne güzel uyuyorsun melekler gibi masum arada gülümsüyorsun uykunda dünyalar benim oluyor o anda,İçimden dualar ediyorum hep güzellikler sarsın yaşamını hep gülümse hayata hep böyle masum kal hep çocukça,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails