12 Nisan 2010

Çok yaramaz olduk çoookk

Artık ses tonum bir okka arttı Deniz'in adını çok söyler oldum ilk LÜTFEN'lerimiz başladı ve sanki birden bire oldu bütün bunlar Beni koca hafta sonu resmen çıldırttın herşeyi sevgiyle yaptırmak isteyen ben bir ara sana gerçekten yüksek sesle bağırdığımı farkettim ve sen bunu oyun gibi algılayıp gülünce sevindim ve bir daha bir daha söz verdim bağırmayacağıma,,Üzüldüm içimde bir vicdan azabı cıs diye yanıverdim:( anneannen seninle nasıl uğrasıyor hafta içi hayretler içindeyim .Bu hafta sonu evimizde ufak değişiklikler oldu yatak odamızı yeniledik sana resmen gün doğdu her tarafta yeni birşeyler,Hepsi karıştırılası hepsi kurcalanası,hepsi ağzına atılıp bir tadına bakılası ve babacıkla elbiselerin içine girip fındık yemenizi unutmuş değilim:) Muzipce gülümsemenizi birde,,

Dolap yerleştirirken önünde duran ablaları aşıp kovanın başına gidip şarrrrrr diye suyu döküp üstünü ıslatman birde yetmezmiş gibi halınıın üstüne elinle sıvazlayarak yüzümüze bakmanı unutamıyorum ve aynı bu sahneyi değişen kovanın yerinde tekrarlayıp evimizi 2 defa sular içince bırakman hafta sonu işlerimizin uzamasına yetti de arttı,,İşimiz erken bitmediği için bu hafta sonu genelde evdeydik sadece markete diye çıkıp babacıkla Çuff Çuff trene bensiz binmenizi saymazsak! Bende nerde kaldılar deyip merak ederken üstelik,

Artık yaramaz bir çocuksun bu hafta sonu bunu tescilledim sadece külotlu çorabını giydirebilmek için yarım saat peşinde gezdiğimi hatırlıyorum,,Üstünü saymıyorum bile,,Parfüm şişelerini talan ediyor oluşunu görmedim zaten, Su dolu kovayı dökmedin de,Birkaç dakikada evin altını üsütüne getirip çekmeceleri darmadağan edişinin mevzusu  bile olmadı,

Mamanı yememek adına attığın elle her yerin çorba olması birde bir elimde bez bir elimde mama kasen suyun peçeten ve bu kadar uğraşa rağmen yemek yemeyişin oysaki anneannen çok yediriyor diye kızarım bana bambaşka bir Deniz Kızı oluşun,Nasıl anlatılırki birde babacıkla birlikte dinlediniz şarkı bu yazıyı çok tamamlıyor bence işte manidar şarkımız:)
.......Görünce annemi dilim tutuldu Kalbimin atisi babama duyuldu Hep bana Hep bana Hep bana kizma Birazda sen sus bagirma anne Tamam ortaligi dagittim Ustumu islattim Çok yaramazim Tamam evi ben dagittim Ustumu kirlettim Cokmu cok yaramazim Buralari yikiliyo benden bikiliyo Hergun evde cok canim sikiliyo Ben kime cektim tahminin yokmu Donde bi bak hadi aynaya dogru.......http://www.video-muzik.net/indigo_Cocuklar_Yikiliyo.html..........
Bu blogtaki en uzun yazım olacak herhalde bu say say bitmiyor çünkü birkaç saatte ki yaramazlıkların:) Ama dünyanın en güzel meleğisin hayatı kafama geçirsende evimizin altını üstüne getirsende sen benim küçük kelebeğimsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails